Avathar Skrivet december 11, 2008 Anmäl Share Skrivet december 11, 2008 Forumet nukas snart! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 11, 2008 Anmäl Share Skrivet december 11, 2008 Är det mitt fel? Är det för att jag är tillbaka efter en lång tids frånvaro? Är det lite som fjärilseffekten, jag gör något obetydligt som att börja bli aktiv igen och så sker detta? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 11, 2008 Anmäl Share Skrivet december 11, 2008 Om det är någon hyfsat seriös tråd som ni vill spara, bäst att ni säger till det här då så kan vi flytta till Allmänt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 11, 2008 Anmäl Share Skrivet december 11, 2008 haha min postcount kommer halveras :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haritsuke Skrivet december 12, 2008 Anmäl Share Skrivet december 12, 2008 WE ARE DOOOOOMED! :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet december 12, 2008 Anmäl Share Skrivet december 12, 2008 Va? Vad händer? Ska ni flytta? Nollställa? Anledning? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 12, 2008 Anmäl Share Skrivet december 12, 2008 Årliga standardrensningen av lekparken I presume. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet december 12, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet december 12, 2008 Va? Vad händer? Ska ni flytta? Nollställa? Anledning? Nollställa forumet bara, vi gör det då och då för att postwhores inte ska få ha det för kul. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet december 12, 2008 Anmäl Share Skrivet december 12, 2008 Va? Vad händer? Ska ni flytta? Nollställa? Anledning? Nollställa forumet bara, vi gör det då och då för att postwhores inte ska få ha det för kul. ;) Nu vill vi ha namn! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet december 12, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet december 12, 2008 Va? Vad händer? Ska ni flytta? Nollställa? Anledning? Nollställa forumet bara, vi gör det då och då för att postwhores inte ska få ha det för kul. ;) Nu vill vi ha namn! Gravskopan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet december 12, 2008 Anmäl Share Skrivet december 12, 2008 Suck, här är man två poster iväg från att bli en anime.se-otaku, och så kommer hela lekparken bombas. Inte för att lekplatsen är till för att öka sin räknare precis, och jag förstår att den behöver städas då och då, men det känns ändå lite typiskt. När kommer uppstädningen att äga rum? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet december 12, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet december 12, 2008 Suck, här är man två poster iväg från att bli en anime.se-otaku, och så kommer hela lekparken bombas. Inte för att lekplatsen är till för att öka sin räknare precis, och jag förstår att den behöver städas då och då, men det känns ändå lite typiskt. När kommer uppstädningen att äga rum? Ikväll om jag orkar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 12, 2008 Anmäl Share Skrivet december 12, 2008 Suck, här är man två poster iväg från att bli en anime.se-otaku, och så kommer hela lekparken bombas. Inte för att lekplatsen är till för att öka sin räknare precis, och jag förstår att den behöver städas då och då, men det känns ändå lite typiskt. När kommer uppstädningen att äga rum? Ikväll om jag orkar. Skål på dej avathar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet december 12, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet december 12, 2008 Suck, här är man två poster iväg från att bli en anime.se-otaku, och så kommer hela lekparken bombas. Inte för att lekplatsen är till för att öka sin räknare precis, och jag förstår att den behöver städas då och då, men det känns ändå lite typiskt. När kommer uppstädningen att äga rum? Ikväll om jag orkar. Skål på dej avathar! Skål på dig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soja Skrivet februari 5, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2010 Suck, här är man två poster iväg från att bli en anime.se-otaku, och så kommer hela lekparken bombas. Inte för att lekplatsen är till för att öka sin räknare precis, och jag förstår att den behöver städas då och då, men det känns ändå lite typiskt. När kommer uppstädningen att äga rum? Ikväll om jag orkar. Skål på dej avathar! Skål på dig! Skål på er alla! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet februari 5, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet februari 5, 2010 Suck, här är man två poster iväg från att bli en anime.se-otaku, och så kommer hela lekparken bombas. Inte för att lekplatsen är till för att öka sin räknare precis, och jag förstår att den behöver städas då och då, men det känns ändå lite typiskt. När kommer uppstädningen att äga rum? Ikväll om jag orkar. Skål på dej avathar! Skål på dig! Skål på er alla! :) Entusiastiskt...nekrotrådar gooooo! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg