Avathar Skrivet juli 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2004 Jag skulle villja uppmärksamma alla att hålla ett öga på Megafonen dom kommande dagar för nyheter, tävlingar och andra kul events som rör anime.se's dess tjänster och annat smått och gott. :) Jag har också öppnat upp megafonen forumet så att användare nu kan kommentera nya trådar i det forumet. Ha det bra! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet juli 29, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2004 Okej, låter kul.. fast jag ska till lande så de blir ju inget för mig =( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet augusti 1, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 aja, men avathar jag skulle upskatta om vi som hängde på irc fick informationen lite tidigare ena lla andra :). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 1, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 Krunaldo då! Skall alltid försöka få övertaget över alla andra... Hehe... Isinomtid får alla veta vad de behöver veta... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet augusti 1, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 Herid: Kan inte hjälpa att jag är på högvarv... sitter inte vid mitt vanliga tb eller sitter hos min far och där har jag ngt mysko logitech tb, keytronic ska det vara! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 1, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 Eller så ett man plockat upp från någon billig konteiner på farsans föregående jobb. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet augusti 1, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 Nene, riktigt fint tb men jag tycker inte om det. Och avathar kom igen häng på irc kanalen återigen vi saknar dig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 1, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 Krunaldo: Han var ju inne så sent som idag. Du är bara så djävla inaktiv att du missar honom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet augusti 1, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 Skyll inte på mig ^^ jag har varit sthlm och plågat mig själv. Har inte haft access till mirc... :( Iaf ska det bli ändring på det efter jag kommit hem i från min nästa sthlms resa... på söndag det vill säga. MEN STAY ON FUCKING TOPIC :P Ska dock bli kul med dessa tävlingar som du nämner avathar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg