Dread Skrivet november 28, 2010 Anmäl Share Skrivet november 28, 2010 Tänkte kolla hur intresset är för lite Left 4 dead 2 ikväll, vilka är på? Skriv gärna i tråden så vi vet intresset! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 28, 2010 Anmäl Share Skrivet november 28, 2010 Jag är gärna med någon gång efter middagstid. Fram till klockan 18:00 den 28 november så kan man köpa L4D2 för nedsatt pris på Steam: http://store.steampowered.com/app/550/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet november 28, 2010 Anmäl Share Skrivet november 28, 2010 Ptja, jag är väl på. Efter middagen låter utmärkt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 28, 2010 Anmäl Share Skrivet november 28, 2010 Jag är lite obildad, men när är efter middagstid? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet november 28, 2010 Anmäl Share Skrivet november 28, 2010 När man har ätit vid kvällstid. Jag har ätit; det är efter middagstid för mig nu. :> (Vad sägs om 19:00?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 28, 2010 Anmäl Share Skrivet november 28, 2010 När man har ätit vid kvällstid. Jag har ätit; det är efter middagstid för mig nu. :> (Vad sägs om 19:00?) Låter bra tycker jag! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 28, 2010 Anmäl Share Skrivet november 28, 2010 Min middag (mmm... burrito~) är inte klar precis ännu; det är före middagstid för mig nu. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonym2 Skrivet november 28, 2010 Anmäl Share Skrivet november 28, 2010 Jag är lite obildad, men när är efter middagstid? MIDDAGS-TID. ( middag- 1749. middags- 1526 osv. )[MIDDAGS-TID.ssg 1] 1) [fsv. midhdags tidh] till 1: den tid på dagen då solen står högst, [...] 2) till 2: tid för middagsmåltiden. Uttrycket "middagstid" kan alltså betyda lite vad som helst, men min uppfattning är att den första definitionen är vanligast. Voffe skrev dock "efter middagen", vilket kan betyda något annat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet december 1, 2010 Anmäl Share Skrivet december 1, 2010 @ Anonym2: En tolkningsfråga i sig. Eftersom spelandet i söndags inte blev av (förmodligen pga så kort varsels notis) tänkte jag att vi kanske kunde få in en session till helgen? Tid och dag bestäms av majoriteten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 1, 2010 Anmäl Share Skrivet december 1, 2010 För min del blev det inte av eftersom Dread inte svarade efter min middag. Så jag tänker att jaha, ni kanske har börjat? Men nej, jag bootar om datorn till Windows och startar Steam, och det står att han spelar typ Dawn of War eller nåt sånt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 1, 2010 Anmäl Share Skrivet december 1, 2010 För min del blev det inte av eftersom Dread inte svarade efter min middag. Så jag tänker att jaha, ni kanske har börjat? Men nej, jag bootar om datorn till Windows och startar Steam, och det står att han spelar typ Dawn of War eller nåt sånt. Ja, men jag tänkte folk skriver väl till mig när det är efter-middag ;O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 2, 2011 Anmäl Share Skrivet november 2, 2011 Det vankas Lämnad fyra död på fredag. (Huruvida vi kör version ett eller version två återstår att se.) doppler ska få sig ett elddop. Den som hunnit bli less på Battlefield 3 får gärna vara med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 3, 2011 Anmäl Share Skrivet november 3, 2011 Fasen ni kan väl varna om sånt här i rimlig tid :( Jag ska iväg över hela helgen (inklusive hela fredagen). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 5, 2011 Anmäl Share Skrivet november 5, 2011 Skulle du verkligen ha stannat hemma för att spela med oss? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 6, 2011 Anmäl Share Skrivet november 6, 2011 Definitivt allt för anime.se! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet november 6, 2011 Anmäl Share Skrivet november 6, 2011 dopplers elddop blev ganska harmlöst. No Mercy, Easy mode (kimoi~!), ingen kom ens nära döden. Nästa gång vill jag ha minst Normal och fyra spelare, det blir nog mycket mer adrenalin och därmed roligare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet november 6, 2011 Anmäl Share Skrivet november 6, 2011 Jag är gärna med nästa gång, jag var tyvärr upptagen med att flytta i helgen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 26, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2013 BUMP! Spela nån kväll? Tvåan tänker jag i första hand. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vivi_mage Skrivet juli 26, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2013 Lvl 0 noob anmäler sig för tjänstgöring! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juli 26, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2013 Alltid. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet juli 27, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2013 Jag känner mig manad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juli 28, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2013 Jag är gärna på och spelar lite Left 4 Dead eller andra spel också. Heter Soleher på Steam. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg