Dread Skrivet juni 11, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2010 Hur många är det som faktiskt kan dyka upp ikväll för lite lir? Sisådär runt ~19:00 som vanligt vore väl trevligt. Jag är på, men jag är med lite senare än 1900 i så fall. Men ser jag att ett gäng är online på steam så skriver jag till er. Helst så ska vi ha en vent-server att hänga på också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet juni 17, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet juni 17, 2010 Har semester från och med imorgon. :) Och bortsett från att ajg ska på bröllop på lrödag har jag öppet schema fram till 1a juli. .D så nu är jag lätt på o lirar. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 18, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2010 så nu är jag lätt på o lirar. :) Har du oss på kontaktlistan då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet juni 21, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet juni 21, 2010 Nu så. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 26, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2010 För er som saknar Left 4 dead 2 så är det rea på steam nu i ~20 timmar till, priset ligger på 10.20euro dvs strax under 100kr. Kan ju även tillägga att jag är sugen på en runda L4D2 med anime.se:are snart igen (dock inte ikväll). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet juni 27, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet juni 27, 2010 Har både 1an o 2an. :) Så jag är på vilket som. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juni 27, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2010 Har inhandlat tvåan nu och lagt till de som finns i Steam id tråden, om jag missade någon så kan ni lägga till mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet juni 27, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet juni 27, 2010 Kunde inte hitta nån Klona o adda. :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 27, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2010 Har inhandlat tvåan nu och lagt till de som finns i Steam id tråden, om jag missade någon så kan ni lägga till mig. Jag heter Klona för att göra det väldigt enkelt. Säg till sånt i PM till mig eller annan moderator så lägger vi till dig i tråden :O Nu gjorde jag det :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juni 27, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2010 Kunde inte hitta nån Klona o adda. :O Hmm, märkligt, Voffe lyckades i alla fall lägga till mig. Säg till sånt i PM till mig eller annan moderator så lägger vi till dig i tråden :O Nu gjorde jag det :) Jo jag vet men tänkte att jag kunde göra det i samma post då det ändå hörde till ämnet. EDIT: Oops mitt fel, är ju på mitt smått gamla konto där jag går under namnet Toomoo_i_loggo. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet juni 27, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2010 Kunde inte hitta nån Klona o adda. :O Hmm, märkligt, Voffe lyckades i alla fall lägga till mig. Jag kunde inte heller lägga till dig direkt på "Add a friend", så jag klickade på "Search members of the Steam community" och skrev in "Klona" helt enkelt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet juni 27, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet juni 27, 2010 Tack för tipset, funka väldigt bra. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juli 21, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2010 Någon sugen i helgen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juli 21, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2010 Jag är ledig i helgen och har inte planerat in något så om jag bara får en ungefärlig tid så kan jag nog vara med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 22, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2010 Beroende på tid så funkar det för mig också! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 22, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2010 Beroende på om min Windows-installation funkar och om jag, eh, har nåt annat att göra så funkar det för mig också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juli 22, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2010 Jag är hemma i helgen så jag är säkert på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet juli 22, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2010 Räkna med mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 6, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2010 Jag glömde bort detta emedan min lillasyster voltade med bilen samma helg. Föreslår idag och/eller i morgon 19:00. Jag kommer att finnas på IRC vid båda tider. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet augusti 7, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2010 Är också hemma ikväll så det är la bara att hojta på irc. Dock är min mus trasig så det går lite sådär. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet september 22, 2010 Anmäl Share Skrivet september 22, 2010 Valve har börjat att publicera en serie som beskriver händelserna mellan L4D och L4D2, besvarar en del oklarheter (t.ex. varför planet kraschade) samt ger mer bakgrund åt figurerna och hur de hamnade där de är. Inget mästerverk men rätt så kul. http://www.l4d.com/comic/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet oktober 4, 2010 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2010 The Sacrifice makes its way to the Xbox 360, PC and Mac on Tuesday, October 5. Xbox 360 owners will be charged 560 Microsoft Points, while PC and Mac players will get the add-on content free of charge. Imorgon släpps den nya kampanjen "The Sacrifice" som DLC för alla Left 4 Dead 2-spelare. Om nu "No Mercy" är inkluderat vet jag ej ännu, men vilket jag hoppas på (eller inom en snar framtid). Så min fråga är: finns det några spelsugna som vill spela igenom den nya kampanjen? Det behöver inte inträffa direkt imorgon, utan senare i veckan när alla har tid. Källor http://kotaku.com/5652555/get-chills-with-left-4-deads-the-sacrifice-cinematic-trailer http://www.l4d.com/blog/post.php?id=4422 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 4, 2010 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2010 Så min fråga är: finns det några spelsugna som vill spela igenom den nya kampanjen? Det behöver inte inträffa direkt imorgon, utan senare i veckan när alla har tid. Låter som en plan, Stan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet oktober 6, 2010 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2010 Jag är med. I single player gick det mindre bra... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet oktober 6, 2010 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2010 Jag tycker som så att alla skall ha tid idag! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg