Boda Skrivet februari 3, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2010 Tja, fredag 19:00? Jag är flexibel. jag kan då iaf om ni behöver extra :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 3, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2010 Tja, fredag 19:00? Jag är flexibel. Säkerligen! Man kanske skulle köpa spelet.Får man vara med å spela då? :D Säkerligen! jag kan då iaf om ni behöver extra :3 Säkerligen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet februari 4, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2010 Tja, fredag 19:00? Jag är flexibel. Dessutom föreslår jag att vi åtminstone testar ingamekommunikationen, jag hade vansinnigt svårt för att skilja på er (förutom Skåne-Dread och mild-Voffe). Och det skulle bli lättare ingame hur? Att vi satt i lagen då? Då kan man ju inte småmysa med de andra ju : ( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 4, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2010 Och det skulle bli lättare ingame hur? Endast för att man då ser vem som talar, det blir lätt rörigt bland alla andra ljud. Men ja det är nog roligare att kunna höra allihop. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 4, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2010 Då föreslår jag Mumble, de har en funktion som gör så man ser vem som talar ingame. Mumble har dessutom bättre ljud än vent. Och jag kan också vara med! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 9, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2010 Det blev ju inget, nytt försök denna fredag 19:00? Ni får föreslå andra tider om de passar er bättre... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet februari 9, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2010 fredag 19:00 Jag är tillgänglig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 9, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2010 Jag har åtminstone inget jobb med deadline denna fredag. o/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet februari 9, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2010 Åhå, jag insåg precis att det är PC ni kör, tog hela tiden för givet att ni satt och körde L4D2 vid era konsoler. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet februari 9, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2010 Jag kan tyvärr inte delta denna fredagen : ( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 9, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2010 jag jobbar >.> o är inte hemma förens 22:30 tidigast om jag har tur Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet mars 26, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet mars 26, 2010 Här ramlar det in kommentarer när jag inte kollar. :P Tycker faktiskt både L4D 1 och 2 är lika bra, fast på helt olika sätt. Tycker 1an känns läskigare än 2an då spelet utspelar sig i mörkret vilket ger en mer skrämmande känsla än 2an som till stor del utspelar sig mitt på ljusa dan. :| Men 2an har ju å andra sidan lite mer o erbjuda när det gäller allt annat. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet april 27, 2010 Anmäl Share Skrivet april 27, 2010 Lets Left 4 Dead 2 up in this bitch denna helgen eller något. Nu kan vi pröva på den nya kampanjen, den är ok i vanligt läge, versus, mutation och scavange. Så det är ju bara att plocka ett läge, tuta och köra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 27, 2010 Anmäl Share Skrivet april 27, 2010 Jag är på... förmodligen... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet april 30, 2010 Anmäl Share Skrivet april 30, 2010 Helgen nalkas. Hur står det till med deltagare? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet maj 1, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2010 Kanske blir klent. Mormor och morfar dyker tydligen upp till middag imorgon, skall försöka smita. Annars är det ju bara Sceleris som visat intresse. Saya har ju flyttat ut i skogen så honom kanske vi inte kan räkna med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet maj 3, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet maj 3, 2010 Ja fan självklart jobbade jag hela helgen. :S Långa plågsamma pass. XD Men nån dag borde man väl kunna styra upp nåt. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 8, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2010 Är det inte på tiden att vi drar igång L4D2 anime.se möte snart igen? Folk får säga vilken tid som passar så bestämmer vi då flest kan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet juni 8, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2010 Jag har sommarlov: alltid redo! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juni 8, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2010 Jag vill alltid spela. fredag väldigt lovande ut, om nu inte allt för många skall ut och göra sina respektive städer osäkra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 8, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2010 Jag kan mest hela tiden, fast det måste vara rätt säkert, för jag kör vanligtvis inte Windows. Om det inte är tillräckligt många med så orkar jag inte starta om datorn till Windows. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet juni 8, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet juni 8, 2010 Tyvärr jobbar jag hela jävla helgen (fre-sön) 12-14 timmars pass. :S Jobbar dessutom resterande av veckan. Förutom denna Torsdag som kommer och Måndagen efter helgen. 2 dagarna jag har fritid. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 10, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2010 Tänkte kolla intresset för en match ikväll? Och en imorgon, så skriv om ni är på! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juni 10, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2010 Pinging google.com [74.125.77.104] with 32 bytes of data: Reply from 74.125.77.104: bytes=32 time=122ms TTL=49 Reply from 74.125.77.104: bytes=32 time=120ms TTL=49 Reply from 74.125.77.104: bytes=32 time=120ms TTL=49 Reply from 74.125.77.104: bytes=32 time=116ms TTL=49 Ping statistics for 74.125.77.104: Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 116ms, Maximum = 122ms, Average = 119ms Om det håller i sig kan jag nog vara med på ett hörn, lämnar dock självklart plats om någon med stabilare anslutning behöver den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet juni 11, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2010 Hur många är det som faktiskt kan dyka upp ikväll för lite lir? Sisådär runt ~19:00 som vanligt vore väl trevligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg