Boda Skrivet januari 19, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2010 Jag är på :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet januari 19, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2010 Räkna med mig. Steam-ID: Addiz. (Håll utkik efter invajts.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 19, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2010 Är det left 4 dead 2 eller 1 som gäller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 19, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2010 Är det left 4 dead 2 eller 1 som gäller? Ja. ...Okej, typ, det som erbjuds antar jag. Personligen har jag båda. Hur är det med resten? Och hur är det med röstkommunikation? Vilka har mic, vilka saknar? Och vilket system ska användas? Ingame-chat? Jag och mina brorsor har haft en massa problem med det. :V Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet januari 19, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2010 Jag har också båda. Det mesta funkar för mig, Skype är lite lurigt för mig dock, det dör titt som tätt och då slutar voice-chatten ingame att funka också : / Jag föreslår ventrilo. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet januari 19, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2010 För mig spelar det ingen roll om det är ettan eller tvåan, ty jag har båda. När det kommer till kommunikation brukar det vara ventrilo som gäller för mig, men det spelar inte heller någon större roll. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 20, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2010 Nu blir man ju sugen på att skaffa detdär... Antar att det är 2an som gäller om man itne har något av dem? Är 2an mycket tyngre än 1an för maskinen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 20, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2010 Antar att det är 2an som gäller om man itne har något av dem? Det är det vi ska ta reda på! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 20, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2010 Har båda här också... vilka är det som kommer vara med det kanske är bra om nån skriver ner det eller nåt... skulle ju vara nice om vart en 8 pers eller nåt ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet januari 21, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2010 Då hoppas vi på zombieslakt fredag 19:00, #anime.se @ Rizon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 22, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2010 vilka är det som kommer vara med Saya, Sceleris, Gravskopan, Sceleris, Voffe, Boda. Dread? Då hoppas vi på zombieslakt fredag 19:00, #anime.se @ Rizon. ^ This. Så skit i morsan, skit i farsan, bunkra upp med provianter -- nu ska vi ha kul! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet januari 22, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2010 vilka är det som kommer vara med Saya, Sceleris, Gravskopan, Sceleris, Voffe, Boda. Dread? Du är alltså så pass bra, enmanna-armén. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 22, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2010 japp jag är på, och införskaffat left 4 dead 2 också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet januari 22, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2010 Jag må vara lite grön på detta, då jag aldrig lirat l4d2 utanför telias burkar på DH, men kan man inte lira max fyra pers när man slaktar zombies? Eller finns det något annat underligt läge som gör att man är fler gubbar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet januari 22, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2010 Eller finns det något annat underligt läge som gör att man är fler gubbar? I Versus turas två lag om fyra personer om att spela som överlevande respektive infekterade. De överlevande spelar som vanligt medan de infekterades mål är att döda dem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 22, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2010 Du är alltså så pass bra, enmanna-armén. Haha, ja, precis så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 22, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2010 Så med andra ord så är vi egentligen en man (eller kvinna) kort :/ Sen är det vent eller steam-voice som gäller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 22, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2010 jag kan få in en till tror jag men han är ju utanför forumet men dock anime intresserad :3 vilka tider var det nu igen 19? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 22, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2010 jag kan få in en till tror jag men han är ju utanför forumetmen dock anime intresserad :3 vilka tider var det nu igen 19? japp, 19 och L4D2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet januari 22, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2010 Ja det var ju riktigt roligt. Nästa gång får vi försöka dra ihop 8 stycken tycker jag. All hail the Riders! Är jag tillräckligt nördig? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 22, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2010 Ja det var ju riktigt roligt. Nästa gång får vi försöka dra ihop 8 stycken tycker jag. Absolut! All hail the Riders! Är jag tillräckligt nördig? Absolut! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet januari 24, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2010 This just in! FUCK YES! http://kotaku.com/5455199/left-4-dead-2-adding-zombie-bots-axing-auto-spawns Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 3, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2010 So how about that Left 4 Dead 2? I hear it's a game. (M a o, spela någon dag?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 3, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2010 Tja, fredag 19:00? Jag är flexibel. Dessutom föreslår jag att vi åtminstone testar ingamekommunikationen, jag hade vansinnigt svårt för att skilja på er (förutom Skåne-Dread och mild-Voffe). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mojfen Skrivet februari 3, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2010 Man kanske skulle köpa spelet. Får man vara med å spela då? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg