IJK Skrivet december 4, 2008 Anmäl Share Skrivet december 4, 2008 Varför passade du inte på medans det var gratis :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 4, 2008 Anmäl Share Skrivet december 4, 2008 Varför passade du inte på medans det var gratis :S För att tanken att någon ens skulle komma på den dumma idén att göra ett demo tidsbegränsat aldrig slog mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet december 5, 2008 Anmäl Share Skrivet december 5, 2008 Varför passade du inte på medans det var gratis :S För att tanken att någon ens skulle komma på den dumma idén att göra ett demo tidsbegränsat aldrig slog mig. zomg, sceleris dödade tråden... :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 5, 2008 Anmäl Share Skrivet december 5, 2008 Äh, är väl för att alla intresserade av spelet faktiskt spelar det istället för att bara prata om det. :p Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet december 5, 2008 Anmäl Share Skrivet december 5, 2008 Låt oss nu leka med tanken dock att vi som pratar kommer skaffar det någon gång! Ungefär som jag gjort om massa andra spel tidigare. Snackat mycket om de. Men de tog mig några år innan jag köpte dom. L4D 2010! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 5, 2008 Anmäl Share Skrivet december 5, 2008 Har själv inte skaffat L4D ännu, känns som att jag borde göra det ganska snart (även om jag nu är upptagen med Prins av Persien). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet december 5, 2008 Anmäl Share Skrivet december 5, 2008 (även om jag nu är upptagen med Prins av Persien). Heeeey!! Där är ett spel som jag verkligen vill ha dock! Är det bra? (går bara liiiit offtopic nu!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet december 5, 2008 Anmäl Share Skrivet december 5, 2008 Låt oss nu leka med tanken dock att vi som pratar kommer skaffar det någon gång! Ungefär som jag gjort om massa andra spel tidigare. Snackat mycket om de. Men de tog mig några år innan jag köpte dom. L4D 2010! Det eller så försöker du ringa webhallen för att beställa det klockan fyra på morgonen...*bitter* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet december 5, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet december 5, 2008 maste bara fraga bla. din bild, personen paminner mig om en av karaktarerna i luna ~ silver star story. kan det vara sa? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet december 5, 2008 Anmäl Share Skrivet december 5, 2008 maste bara fraga bla. din bild, personen paminner mig om en av karaktarerna i luna ~ silver star story. kan det vara sa? Från en hentai. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet december 8, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet december 8, 2008 Fyfan va kul vi har haft det. :P Suttit och lirat online med 4-5 polare 2 dagar i rad nu. XD (tagit lite småpauser för annat, såklart) Men vi har verkligen haft det skitkul. Kört både campains och versus med varandra. Skräck fantast som jag är, brukar jag alltid när man ser på zombie rullar fundera (tänk om detta händer på riktigt, va gör man då?) och i o med detta spel så får man ju lite reda på det. XD Även om jag personligen hellre skulle ha dom slöa zombierna och slåss mot än dessa galningar. (då oddsen för överlevnad är lägre mot dessa) ^^ Men spelet håller mig verkligen på hellspänn när jag lirar. Stört skönt spel. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 8, 2008 Anmäl Share Skrivet december 8, 2008 Såg att Avathar lirade häromdagen men till min förfasan så körde han på normal svårighestgrad? Where's the fun in that undrar jag då? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet december 8, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet december 8, 2008 Vi lirar alltid på expert, så jävla hettsigt. :P men ni får gärna adda mig på vent, kul o lira med andra. :) kolla på Gamabunta Vi kommer lira lite missions och versus ikväll/natt. =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FunkyRaspberry Skrivet februari 20, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2009 Jag tror jag skulle spela sönder det tills det inte vore kul längre.. jag låter det vara vid internetcafét med mina kompisar ^^ Inget går upp emot 4v4 versus.. OH SHI- BOOMER!! Vill inte låta rasistisk men jag garvar varje gång Louis uttalar "Grabbin' Peels!!" xD Zoey sär-uttalar reloading :sleep: "RE-LOADING!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet januari 18, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2010 Jaha, ska vi försöka få ihop några gubbar en kväll? Jag föreslår torsdag 19:00. L4D eller L4D2 beroende på vad närvarande äger. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 18, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2010 Jaha, ska vi försöka få ihop några gubbar en kväll? Jag föreslår torsdag 19:00. L4D eller L4D2 beroende på vad närvarande äger. Jag har L4D, men inte tvåan är fortfarande sur på valve, fast överväger att införskaffa tvåan det till trots. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet januari 18, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2010 Jaha, ska vi försöka få ihop några gubbar en kväll? Jag föreslår torsdag 19:00. L4D eller L4D2 beroende på vad närvarande äger. Jag har L4D, men inte tvåan är fortfarande sur på valve, fast överväger att införskaffa tvåan det till trots. Vad är du sur på dem för? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 18, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2010 Att de gick och sa att det skulle komma massor av DLC's och extra content till L4D, men så släppte de L4D2 istället. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet januari 18, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2010 Att de gick och sa att det skulle komma massor av DLC's och extra content till L4D, men så släppte de L4D2 istället. Massor fick du inte, men du fick ett helt nytt game mode: Survival, med en ny bana och en rad nya achievments. Sedan tillföljde Crash Course som dessutom var väldigt rolig i versus. Även om jag spelar L4D2 mycket mindre än vad jag gjorde när 1:an kom, så är L4D2 ett helt annat spel i jämförelse med 1:an. Det är bättre helt enkelt. Oavsett hur dryga Valve är, kommer jag aldrig kunna hata dem, då de är en utav få studios som fortfarande bryr sig om sin användarbas på PC:n. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 18, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2010 Jaha, ska vi försöka få ihop några gubbar en kväll? Jag föreslår torsdag 19:00. L4D eller L4D2 beroende på vad närvarande äger. Jag är med, så jävla med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 18, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2010 Vafan inte torsdag, den enda dagen jag inte kan ;_; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 18, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2010 Vafan inte torsdag, den enda dagen jag inte kan ;_; Föreslå en annan dag då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet januari 18, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2010 Jag gissar på att ni inte spelar på xboxen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 18, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2010 Steam all the way. :> Ni kommer väl ihåg att anmäla era Steam-ID? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet januari 19, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2010 Vafan inte torsdag, den enda dagen jag inte kan ;_; Fredag, samma tid? Större chans att Dread är klar med sina läxor då också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg