Herid Fel Skrivet november 23, 2008 Anmäl Share Skrivet november 23, 2008 Hejsan! Det verkar som om det är en grafisk bugg när man går in på Pryltorget när man använder Opera eller Firefox. Forumet löper utanför kanten på den vita bordern över mot den grå bakgrunden. Ville bara att ni skulle veta detta om ni vill fixa det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 23, 2008 Anmäl Share Skrivet november 23, 2008 Jag upplever inte den buggen med firefox, däremot med chrome och internet explorer. i chrome Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 23, 2008 Anmäl Share Skrivet november 23, 2008 Hejsan! Det verkar som om det är en grafisk bugg när man går in på Pryltorget när man använder Opera eller Firefox. Forumet löper utanför kanten på den vita bordern över mot den grå bakgrunden. Ville bara att ni skulle veta detta om ni vill fixa det. Testa CTRL+F5 EDIT: Det var denna tråd som skapade problemet: http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=6546 Topic till den tråden saknade ett mellanslag så att phpBB kunde göra en radbrytning på indexsidan. Det är åtgärdat nu (kunde inte slänga in fler mellanslag eftersom topic hade nått max i antal tecken) :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet november 23, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet november 23, 2008 Great! Då var det fixat! Well, jag använder någon CP-version utav Firefox, den är mest till för att testa när jag gör någonting på min hemsida eller ifall det uppstår problem när jag skall boka någonting i opera. Well, well... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg