Vicious Skrivet juli 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2004 Har lite nya, fräscha CG's att visa upp. Första Cg'n i Photoshop, lite halvdan.. är dock inte så ny.. http://www.deviantart.com/view/7400999/ Skissen på brorsan, färglagd. http://www.deviantart.com/view/9171635/ Min bästa CG hittills. Lovely. http://www.deviantart.com/view/9263251/ kanske inte ska spamma med en massa trådar hela tiden... kanske blir lite översvämmat på forumet. Dom får skynda på med galleriet tycker jag... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2004 Cafe Suzis var riktigt snygg! Härligt färglagd. Spamma på bara tills galleriet kommer bara trevligt att se lite bilder här på forumet :) Tummen upp! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet juli 29, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juli 29, 2004 man tackar!:D alltid trevligt med lite god kritik! Jag får väl försöka lägga upp lite fler om jag har tid. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mangaka Skrivet augusti 1, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 Ja ,, alltid lika trevligt med , Fanart , Egna kreationer, mm speciellt när det e såna,, kreativa och gryma,, bilder ,, fortsätt så,, och posta gärna mera,, Min favo är numer 2, ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet augusti 1, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 Du har talang :D fortsätt vet ja.. sluta aldrig måla ,p Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet augusti 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 Mangaka: Tack, jag brukar inte göra fanart, men jag gjorde ett undantag, det var ju Naruto trots allt!:D Jag ska försöka rita fler inom kort, men kreativitet är något som kommer och går hos mig.. Tomtebo: Haha, mer träning än talang skulle jag vilja säga. Men jag tänker inte sluta än, det har jag inte en tanke på. Kankse slutar jag tillfälligt när jag... dör eller nåt. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet augusti 1, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 Japp du har talang. Dock tycker jag ansiktena är lite odetaljerade... Men om du forstätter så kommer det nog bli bättre, allt blir bättre med övning som sagt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet augusti 2, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2004 Den första bilden kan jag hålla med om, det ser lite för platt ut, brorsans bild; tja, jag vet inte riktigt vad det är jag ska lägga till, lite mer skuggor kanske? Trean vet jag inte alls... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet augusti 4, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2004 skulle se bättre ut om du använde lite djupare skuggor, men annars var bilderna helsköna ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet augusti 4, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2004 djupare skuggor...hmmm *skriver ner det* right, got it! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg