valderman Skrivet november 15, 2008 Anmäl Share Skrivet november 15, 2008 Jag skriver sedan någon månad tillbaka en blogg om det japanska språket. Huvudtanken bakom den är att skapa en (förhoppningsvis) lättfattlig resurs på svenska för den som pluggar japanska på egen hand, något som mig veterligen inte finns i dagsläget, och att skriva om diverse relaterad kuriosa för den som redan har lite djupare kunskaper. Jag vet nu inte hur stort intresse det kan vara av här, men med tanke på den typ av människor som i allmänhet befolkar animeforum tänkte jag att det ändå var rätt sannolikt att någon här borde vara intresserad. Därför tänkte jag nu dels tipsa om att den faktiskt finns (det är ingen större poäng med att slösa bort tid på skrivande om ingen är intresserad eller känner till att den finns) och dessutom fråga er om ni kanske har några förslag/kommentarer/kritik/frågor/whatever om bloggens nuvarande och framtida innehåll. Jag är väldigt grön på det här med att skriva, så jag behöver all feedback jag kan få. Slutligen vill jag be om ursäkt om detta anses som spam eller reklam; jag skickade ett PM till herrn överst på moderatorlistan och frågade om saken, men har inte fått något svar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg