akaa Skrivet november 12, 2008 Anmäl Share Skrivet november 12, 2008 Jag säljer två affischer på tradera för den som är intresserad. Affischerna är mycket Stora och utropspriset är på 1:- In och fynda... http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=77539443 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet november 12, 2008 Anmäl Share Skrivet november 12, 2008 Åh, den där Casshern Sins-affishen skulle man inte säga nej till. Tyvärr så var ju den där Code Geass-affishen riktigt... tråkig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akaa Skrivet november 12, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet november 12, 2008 Ja den är lite tråkig kanske, men vik flygplan av den då om du vinner auktionen :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 12, 2008 Anmäl Share Skrivet november 12, 2008 är de officiella eller officiella piratkopior? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akaa Skrivet november 12, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet november 12, 2008 Du ingen aning, säkert officiella piratkopior. Men det är grym kvalitet på dem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 13, 2008 Anmäl Share Skrivet november 13, 2008 Du ingen aning, säkert officiella piratkopior. Geass-affischen som har NewType-loggan och upphovsrättsinformation är nog inte pirat, de brukar ju inte ha med sånt. Hur är det med den andra, har den någon text någonstans? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akaa Skrivet november 13, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet november 13, 2008 Den har text längst ner till höger. Fast om det skulle vara piratkopior så vill jag inte sälja dem via tradera, det vore bara fel :) Då vill jag nog mest behålla dem själv, av ren princip.. Jag valde att ta bort auktionen, då jag inte är säker på om de är original eller piratkopior, om det är någon som är intresserade av dem och är villig att betala frakt eller hämta dem hos mig så är det bara att höra av sig... Välj pris själv, för mig spelar det ingen roll, så länge ni själv står för frakt vill säga :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet november 14, 2008 Anmäl Share Skrivet november 14, 2008 PM till dig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg