Jamis UF Skrivet november 12, 2008 Anmäl Share Skrivet november 12, 2008 Vi på Jamis UF håller på med en marknadsundersökning för att få starta upp vårat företag, företaget kommer att satsa på att sälja japanska samlarprylar. Så vi hoppas att ni kan svara så saningsenligt som möjligt på dessa frågor: Klipp gärna ut och lämna svar under frågorna: Hur lång tid är du bered att vänta på en beställning? • En vecka • Någon vecka • En månad • Två månader • Fler än 2 månader • Spelar ingen roll bara jag får hem det till slut Vilken typ? • Plushtoy • Nyckelringar • Samlarfigurer • Byggsatser • Vapen replikor • Cosplay kläder • Hushålls artiklar • Manga • Anime • Skriv gärna andra områden också Vilket kön är du? • Man • Kvinna Vilken ålder är du? • 10-13 • 14-17 • 18-21 • 22-25 • 26-29 • 30+ Var i Sverige bor du? • Skriv landskap och kommun • Jag bor inte i Sverige skriv gärna egna förslag och idéer: Med Vänliga Hällsningar Jamis UF Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet november 12, 2008 Anmäl Share Skrivet november 12, 2008 Hur lång tid är du bered att vänta på en beställning? Någon Vecka Vilken typ? Anime Manga Samlarfigurer Kön? Man Ålder? 18-21 Vart bor jag? Karlstad / Värmland Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kouta-kun Skrivet november 12, 2008 Anmäl Share Skrivet november 12, 2008 Hur lång tid är du beredd att vänta på en beställning? Någon vecka Vilken typ? Manga Light Novels Anime Samlarfigurer Vilket kön är du? Man Vilken ålder är du? 18-21 Var i Sverige bor du? Hultsfred Kommun / Småland Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WOOLAN Skrivet november 12, 2008 Anmäl Share Skrivet november 12, 2008 Hur lång tid är du bered att vänta på en beställning? Någon vecka Vilken typ? Samlarfigurer Manga Anime Light Novels Vilket kön är du? Man Vilken ålder är du? 18-21 Var i Sverige bor du? Lund / Skåne Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet november 12, 2008 Anmäl Share Skrivet november 12, 2008 Hur lång tid är du bered att vänta på en beställning? Någon Vecka Vilken typ? Anime Manga Samlarfigurer Kön? Man Ålder? 18-21 Vart bor jag? Falun / Dalarna Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet november 12, 2008 Anmäl Share Skrivet november 12, 2008 Valde två alternativ på fråga ett eftersom jag inte vet vilken typ av varor du avser. Nästan allt merchandise jag beställer är pre-ordervaror. Hur lång tid är du bered att vänta på en beställning? • Någon vecka - Lagervaror • Spelar ingen roll bara jag får hem det till slut - pre-order Vilken typ? • Samlarfigurer • Hushålls artiklar • Manga affischer/wallscrolls Vilket kön är du? • Man Vilken ålder är du? • 22-25 Var i Sverige bor du? Småland, Växjö Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet november 12, 2008 Anmäl Share Skrivet november 12, 2008 Hur lång tid är du bered att vänta på en beställning? Någon Vecka Vilken typ? Anime Manga Light Novels Vilket kön är du? Man Vilken ålder är du? 22-25 Var i Sverige bor du? Luleå / Norrbotten Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet november 12, 2008 Anmäl Share Skrivet november 12, 2008 Hur lång tid är du bered att vänta på en beställning? • Någon vecka max om det finns i lager • Om det inte finns i lager 1-2 månader Vilken typ? • Samlarfigurer • Manga • Anime Vilket kön är du? • Man Vilken ålder är du? • 18-21 Var i Sverige bor du? • Köping / Västmaland Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg