akaa Skrivet november 9, 2008 Anmäl Share Skrivet november 9, 2008 X-Japan har ställt in åter igen i Frankrike, men meddelar samtidigt att man planerar spelning i Sverige någon gång under 2009.... Aaaaaaahhhaaaaaa, Det meddelade dem idag på sin officiella hemsida. http://www.xjapan.ne.jp/info/info15.html Helt fantastisk, jag är uppe i varv, vad tror och tycker ni om det här? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet november 10, 2008 Anmäl Share Skrivet november 10, 2008 Gryyymt! Hoppas man bara har tid och pengar när det är dags! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tobbA Skrivet december 28, 2008 Anmäl Share Skrivet december 28, 2008 När X Japan kommer till Sverige har man tid och pengar. Så är det bara B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soja Skrivet februari 5, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2010 Nä! Jag missade dom. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voix Skrivet februari 6, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2010 Nä! Jag missade dom. :) Jo, det var ju bara ett litet tag sedan dom var här. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg