Slajmost Skrivet november 4, 2008 Anmäl Share Skrivet november 4, 2008 Jag har alltid undrat varför kan man inte göra ett anime MMORG spel? Nu menar jag inte i still med äckliga WoW utan t ex gå runt i olika byar å göra uppdrag i en grupp med andra från de, göra dina egna karaktär (detaljerat), välja mellan gott å ont och vara med i olika grupper. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 5, 2008 Anmäl Share Skrivet november 5, 2008 Vad du beskriver låter ganska precis som WoW, fast med animétema. Hur som helst så finns det ju redan en hel del MMORPG-spel med animé-"look", många från Sydkorea. Men det är nog sällan tillräckligt lönsamt att driva något sådant i väst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet november 5, 2008 Anmäl Share Skrivet november 5, 2008 Maplestory!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet november 5, 2008 Anmäl Share Skrivet november 5, 2008 Ragnarök Online är väldigt animéigt. Det var delvis därför som jag spelade det så mycket som jag gjorde. Som sagt, finns massor från Sydkorea. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet november 5, 2008 Anmäl Share Skrivet november 5, 2008 så här ser ragnarök online 2 ut Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet november 5, 2008 Anmäl Share Skrivet november 5, 2008 Hrrm... för att en spel ser animeeigt ut betyder sällan att det per automatik är bra... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet november 5, 2008 Anmäl Share Skrivet november 5, 2008 Blade and Soul ser riktigt nice ut. Design utav samma som gjorde designen till Magna Carta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slajmost Skrivet november 5, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet november 5, 2008 Vad du beskriver låter ganska precis som WoW, fast med animétema. Hur som helst så finns det ju redan en hel del MMORPG-spel med animé-"look", många från Sydkorea. Men det är nog sällan tillräckligt lönsamt att driva något sådant i väst. Okej, okej dåligt exempel men du vet de där Naruto spelet till Xbox 360? Där man är på springer runt som naruto och gör uppdrag m. m något i den stillen var de jag menade ifall de skulle just bli naruto :-) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet november 6, 2008 Anmäl Share Skrivet november 6, 2008 ser riktigt nice ut. Här har du sammanfattningen på 99% av alla koreanska MMORPGs. Ser skitbra ut. ~Uberflashiga trailer videos. ...och sen ett spelupplägg som bara är plankat rakt av från Lineage 2 fast mer monotomt. Har testat ett 20-tal sådana med samma resultat. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet november 7, 2008 Anmäl Share Skrivet november 7, 2008 Phantasy Star Universe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slajmost Skrivet november 9, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet november 9, 2008 Phantasy Star Universe Ser riktigt snyggt ut :-o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet november 14, 2008 Anmäl Share Skrivet november 14, 2008 http://www.gametrailers.com/player/user ... t=featured Det kanske? ... :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gladkaka Skrivet januari 4, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2009 Jag är kanske lite sent ute, men du kan ju alltid testa på; Ether saga http://eso.perfectworld.com/ (aldrig testatm, så jag vet inte om det är kul) Mabinogi http://mabinogi.nexon.net/ (det här är kul) och sist men inte minst Maplestory http://maplestory.nexon.net/Intro/ (det här håller jag på och spelar nu, mycket kul imho) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 4, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2009 Har börjat spela Shin Megami Tensei: Imagine och än så länge är det som så många andra gratis MMORPGn fast det som skiljer den från mängden skulle jag säga är estestiken och monsterfångandet. Om du någonsin har gillat ett Shin Megmai Tensei-spel och letar efter ett hyffsat MMORPG så skulle jag rekommendera detta. Du ska dock inte örvänta dig stordåd, då kommer du bara besviken. Betan finns att ladda ner gratis hos aeriagames.com. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet januari 4, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2009 Ether saga http://eso.perfectworld.com/ (aldrig testatm, så jag vet inte om det är kul) Är det ett gratis eller ett betal mmo? Jag har aldrig spelat ett gratis mmo men har dock spelat wow. Är upplägget detsamma med att det kommer nya platser och instanser osv eller de uppgraderar inte gratis mmos på samma sätt som med ett betal mmos? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hardan Skrivet mars 23, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2009 Är det ett gratis eller ett betal mmo? Jag har aldrig spelat ett gratis mmo men har dock spelat wow. Är upplägget detsamma med att det kommer nya platser och instanser osv eller de uppgraderar inte gratis mmos på samma sätt som med ett betal mmos? Det är ett gratis MMO. Roligt och enkelt att komma igång med. Betan är över och spelets släpptes officiellt 17/3. Han/hon som är högst level nu ligger på 54. Värt att Testa! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bafu Skrivet maj 8, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2009 Det finns en massa, besök www.mmorpg.com ^^ Där finns det en lista på en del. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg