Herid Fel Skrivet augusti 16, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2004 Zaffe, är du inte lite fixerad vid bröst? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 Zaffe, är du inte lite fixerad vid bröst? är inte vi alla killar det??? =) (för den som inte förstog..det va ett skämnt) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aSet Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 fan va nice... du är riktigt bra på att få till bra kläd veck och skuggor... nått jag behöver lära mig... jag har alltid haft gåvan men inte tekniken... aja jag får öva vidare :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 18, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2004 nog första gången ja kommer med lite mer kretik förutom "nice"...det är en bra kropp...(a...ni förstår) men ansiktet ser lite litet ut till kroppen på nåt sätt...det verkar inte helt stäma överräns...men annars en bra bild... yes absolut inte mitt bästa verk! Snygg, men huvudet såg lite fel ut... Ännu en tjej som kan spöa än alla mina tjejer är mer lr mindre farliga XP två ord: Hard nipples skulle sabba real känslan om dom inte var där! Hon ser lite träig ut (Nej, inte på grund av färgen!!), och inte lika levande som dina andra bilder. Du kan klart mycket bättre... jo, jag testade mest folds i den här bilden! Zaffe, är du inte lite fixerad vid bröst? Möjligtvis! men det är svårast att göra folds vid brösten (iaf för mig) pga deras 3dimensionella natur. Så jag tänkte att jag skulle träna det lite, tycker jag lyckades ganska bra med dom! foldsen asså!!! fan va nice... du är riktigt bra på att få till bra kläd veck och skuggor... nått jag behöver lära mig... jag har alltid haft gåvan men inte tekniken... aja jag får öva vidare Brade, täna på! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hauzin Skrivet augusti 18, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2004 två ord: Hard nipples skulle sabba real känslan om dom inte var där! Tror att de inte skull vara så stor skillnad faktist. Förutom att man inte glor lika mycket på brösten*. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 19, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 bättre att dom glor på brösten i den här bilden! det är ju dom som är bra gjorda XP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hauzin Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Agree X3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dumbom Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 Fortfarande lika bra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet september 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 6, 2004 en liten skiss som blev till en hel bild! Jag vet redan att händerna skulle vara snyggare om dom varit kupade och att tummen är för lång, alt sitter för högt upp på handen! och att det kanske är lite bögigt med en snubbe som visar magen och klär sig i läder men men XP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet september 6, 2004 Anmäl Share Skrivet september 6, 2004 Waah~ snyggt x_x Håller inte helt med om att händerna skulle varit snyggare kupade, tycker de ser bra ut som de är, lite annorlunda.. :) Fast att händerna för övrigt ser lite fel ut håller jag med om, men sen är händer ju bland det svåraste att rita >_< Och, han är inte bögig, han är finfin ;) Najsu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 6, 2004 Anmäl Share Skrivet september 6, 2004 Cool.. Riktigt cool... ¨ Och jag skulle nog inte ha märkt tummen om du inte skrivit ^det^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet september 6, 2004 Anmäl Share Skrivet september 6, 2004 OMFG så fin bild Du är en bra tecknare Zaffe riktigt bra.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet september 6, 2004 Anmäl Share Skrivet september 6, 2004 kan nog bara hålla me...riktigt bra... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet september 7, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 7, 2004 Tack skani ha! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet september 7, 2004 Anmäl Share Skrivet september 7, 2004 Riktigt sjyssta bilder! Diggar din stil (Sagt det förr ^^) Fingrarna blev kanske inte så jättebra, men som sagt, det såg du själv. Jag måste dock påminna dig, för jag är ganska säker på att du hört det förut. (Inte 100% dock) Att du bör länka bilder som är större än forumesizen. Forumet breder ut sig och det är inge vidare. Keep em coming ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet september 9, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 9, 2004 Jag måste dock påminna dig, för jag är ganska säker på att du hört det förut. (Inte 100% dock) Att du bör länka bilder som är större än forumesizen. Forumet breder ut sig och det är inge vidare. Just fasen, den regeln hadde jag nästan glömt bort! jag ska tänka på't i fortsättningen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghos7 Skrivet september 9, 2004 Anmäl Share Skrivet september 9, 2004 Damn! Fett snygga BILDER fortsätt så Zaffe :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 10, 2004 Anmäl Share Skrivet september 10, 2004 shit va grym du ä ju asbra hur länge harr du ritat`? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet september 11, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 11, 2004 ca 2 år Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 13, 2004 Anmäl Share Skrivet september 13, 2004 okej Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet september 14, 2004 Anmäl Share Skrivet september 14, 2004 Riktigt snyggt, gillar sista bilden mest. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet oktober 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2004 Så en ny, en fanart den här gången, jag tror (hoppas >_<) att ni ser vem det är utan att jag påpekar det Jag ville testa hur snabbt jag kunde teckna en Über blid jag satte tidsfristen på 30 min men jag lyckades inte håll mig inom tidsramarna, så denna bild tog 35 minuter att teckna, därav den låga kvalitéen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 1, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2004 Jag gillar den :D , jag har två års hårt arbete framför mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet oktober 1, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2004 Vegeta! Yeah, jag gillar den skarpt, skitbra jobbat, och under en å låg tidsfrist också! skitbra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet oktober 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2004 Vicious- Tackar jag försöker så gott jag kan >) Mr Fantasy- Tack, jadu du bara att kämpa vidare ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg