zaffe Skrivet juli 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2004 I denna tråd kommer jag att lägga upp alla mina så kallade "über bilder" asså mina fullskaliga blyertstekningar som ni sett smakprov på i "Jag är kreativ" 1:an 2:an 3:an 4:an 5:an 6:an 7:an 8:an 9:an så mer att vänta så fort jag gör nya! Enjoy... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juli 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2004 Snyggt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet juli 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2004 Intressant... väldigt hulkiga kroppar.. ;) Kul med kulspets Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet juli 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2004 riktigt snyggt må jag säga! gillar den tredje bilden bäst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juli 28, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juli 28, 2004 jodu Ragathol. Hulkiga kroppar hjälper mig att lära hur skuggor och sånt ligger på kroppen ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet juli 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2004 Gott så :) Men det är mycket svårare att skugga släta kroppar.. behöver jag öva på.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 1, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 S-N-Y-G-G-T... Riktigt bra.. Gillar den sista bäst B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dumbom Skrivet augusti 1, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 extremely sexsay :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 11, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2004 ny: gjorde även denna på en kaffe rast, tog dock två kafferaster för den att bli klar. Tog nog lite längre tid än det brukar pga att jag inte har tecknat på ca 2 veckor innan denna! knäna blev lite cp! och lite andra prylar men jag gillar denna! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 11, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2004 Sexy chick med elboll.. vem skulle inte gilla den? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet augusti 11, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2004 Väldigt snygg den sista där. Men vaderna ser uta att bli större än låren.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dumbom Skrivet augusti 11, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2004 Väldigt fin. Gillar sättet du skuggar på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet augusti 11, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2004 Jag är otroligt imponerad! Jag tror inte du behöver min "Expertis" för att se vad det kan vara för fel på bilderna, men jag tycker verkligen om dem. Allihop! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aknoth Skrivet augusti 12, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2004 wow!! du kan verkligen din sak.. nu vågar jag inte lägga upp mina bilder... SKAMM! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet augusti 12, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2004 snälla kan ja gå på en dejt med henne.. på sista bilden Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 13, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2004 Tomtebo visst, men jag frågar henne inte åt dig, fåru göra själv. Ha i sinnet bara att hon kan magi och blir sur lätt :P Aknoth alla börjar nånstans! hur länge har du hållt på att tekna? funderar på att lägga upp en gammal bild så folk kan se hur mkt man kan lära sig på bara två år om man tränar hårt! ElgeN tack, gillar stilen själv. Hysteriskt kul att teckna i den! dumbom tack, jag kallar den direktions skuggning ^^ Zaphod jo dom är lite för feta! Hellsing jo du, inte Tomtebo iaf ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet augusti 13, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2004 Tomtebo visst, men jag frågar henne inte åt dig, fåru göra själv.Ha i sinnet bara att hon kan magi och blir sur lätt :P lite gring skadar aldrig ;P och om hon blir jätte sur och börjar kasta magi på mig så kan ja alltid försöka springa iväg. ;) Men ja tror allt att jag och hon kommer komma överens med varandra. -går iväg till hennes hus och plingar på med rosor i handen- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hauzin Skrivet augusti 13, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2004 Mycket trevligt läcker suggning , men sista bilden tycker jag att kroppen är för stor för huvudet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet augusti 13, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2004 underbar bild den sista...inte för att dom för är dåliga...=) riktigt snyggt... (börjar kännas som jag börjar upprepar mig själv) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 15, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2004 ny: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet augusti 15, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2004 nog första gången ja kommer med lite mer kretik förutom "nice"...det är en bra kropp...(a...ni förstår) men ansiktet ser lite litet ut till kroppen på nåt sätt...det verkar inte helt stäma överräns...men annars en bra bild... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 15, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2004 Snygg, men huvudet såg lite fel ut... Ännu en tjej som kan spöa än Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hauzin Skrivet augusti 15, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2004 två ord: Hard nipples Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet augusti 15, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2004 Hon ser lite träig ut (Nej, inte på grund av färgen!!), och inte lika levande som dina andra bilder. Du kan klart mycket bättre... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet augusti 15, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2004 två ord: Hard nipples haha -skrattar- Kan nog hålla med om de.. Men bilden är skit snygg :) bra jobbat ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg