flaskis Skrivet november 3, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet november 3, 2008 Kollar man på flaskis inslag när han visar upp ett klipp från Clannad dyker följande text upp på rutan "Clannad (© Toei Animation Company 2007)", det är ju KyoAni som animerat den, men Toei har ingenting med den att göra. Är det ditt misstag flaskis eller är det något SVT blandat ihop? Något från deras sida. Jag länkade t.o.m till Kyoto Animations internationella sida på deras hemsida i mailet jag skickade med info om serierna, men de verkar totalt ha missat det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet november 6, 2008 Anmäl Share Skrivet november 6, 2008 Ey. det gick ju skitbra. Gillar hur kameramannen hittade din H-manga gömd bakom andra grejer ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 7, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet november 7, 2008 Ey. det gick ju skitbra. Gillar hur kameramannen hittade din H-manga gömd bakom andra grejer ;) Vart? För jag vet själv inte vart den är gömd :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 7, 2008 Anmäl Share Skrivet november 7, 2008 För jag vet själv inte vart den är gömd :O Du har alltså gömt den för väl? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg