Nuudoru Skrivet oktober 20, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2008 Någon här som lirat Mother 3? Jag började i lördags och har kommit till kapitel 7. Hittils är detta spelet ett av de bästa spelen jag har spelat på väldigt länge. Fortsätter spelet vara såhär bra tills slutet så kommer det utan tvekan bli top 3 på favoritspel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet oktober 21, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2008 Sitter fortfarande på kapitel 1 då jag har andra spel jag spelar vid sidan av just nu. Men grafiken är underbar och humorn är sådär fnissig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet oktober 21, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2008 Jag inte veta japanska! Jag inte förstå story! Skämt åtsido, ärligt talat vill jag inte spela det, inte förrän jag lyckats klara mig förbi första staden i Mother 1, och absolut inte innan jag kommit längre än Twoson i Earthbound. Mother 3 finns väl ännu inte på något annat språk än japanska? Uppdatering: Läste om fanöversättningen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg