MP Skrivet oktober 16, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2008 Har en Treamcast som ska säljas *inte dreamcast* Den är regions fri, har 5 tums skärm http://www.futurenews.at/wp-content/upl ... treamcas... *inte min på bilden, men den ser ut så* det som fökher med är Chuchu Rocket Floigan Bros episode 1 *inplastat* Virtua Tennis 2 *inplastat* Virtua Fighter 3ts *inplastat* F355 Challenge passione rossa Narvel vs Capcom MSR. 2 minneskort och 6 handkontrollen *nya* följer med* tänkte se vad man kan få för de här, innen jag drar upp allt på tradera* Pris: bud Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neostar Skrivet december 27, 2008 Anmäl Share Skrivet december 27, 2008 Jag är väldigt intresserad av att köpa ditt treamcast. 1500 kr Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MP Skrivet januari 3, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet januari 3, 2009 Såld tyvär Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg