Linnzy-chan Skrivet juli 26, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2004 Vet inte om detta är ett ämne som tagits upp innan, men finns det inga recensioner här på Anime.se ? Jag har då inte lyckats hitta några...men det vore kul om det fanns..... (har en på lager) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 26, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2004 Finns inte just nu, men det är pågång som allt annat :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet augusti 1, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 Då får ni ordna en sektion på forumet som heter recensioner. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet augusti 1, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 Håller med om de .) Som tex. spel Anime, musik :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet augusti 2, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2004 Skicka alla recensioner till daniel.freij@anime.se så kommer jag att lägga upp dem så fort som är möjligt. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet augusti 2, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2004 Skicka alla recensioner till daniel.freij@anime.se så kommer jag att lägga upp dem så fort som är möjligt. :) Kan du inte göra en "sektion" på forumet där vi kan lägga up våra rescensioner istället? så plockar ni bara helt enkelt ut de bästa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet augusti 2, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2004 Inte just nu, tål dock att tänkas på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg