Volbla Skrivet oktober 13, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2008 Genre: Comedy, romance Episodes: 12 Anime.se Anime Awards 2008: Någon mer som plockat upp den här serien? En kille missuppfattar situationen och kysser den nya söta transfer studenten Yuuhi, och hon blir såklart förnärmad och klår upp honom. Detta bara för att senare märka att deras fäder har arrangerat för dom att gifta sig i framtiden. Yuuhi måste nu bo hos killen och hans syster. Det mesta har man väl kanske sett i vilken comedy/romance anime som helst, men mycket skrattade jag åt bara för att det var så löjligt. En hel del kända röstskådespelare med (vilket jag personligen tycker är tråkigt :/ ). Inte alls förvånande är att det baseras på ett eroge. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 13, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2008 Joina vår Yuuhi-fanclub på myanimelist är allt jag säger ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darki Skrivet oktober 13, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2008 Joina vår Yuuhi-fanclub på myanimelist är allt jag säger ;D Så. :3 Btw han snubben har ju ett rosa 360 juh. :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet oktober 14, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2008 Joina vår Yuuhi-fanclub på myanimelist är allt jag säger ;D Varför förvånar det mig inte att du har en Yuuhi-fanclub :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaze Skrivet oktober 14, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2008 mjo, börjat se serien, btw... animen är av TNK, studion som gjorde School Days animen xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg