GamaBunta Skrivet oktober 13, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2008 Titel: Rockman EXE, aka Megaman NT Warrior Genre: Action, Sci-fi Släpptes: 2002 Längd: 56 avsnitt Huvudkaraktärer: Netto Hikari Är då "hjälten" i serien. Netto's Net navi Rockman Rockman är Netto's Custom Net navi som hans far gjort åt honom. Netto's vänner. Meiru Sakurai Meiru's Net navi Roll Roll är Meiru's Custom Net navi. Inte så mycket att säga om henne. Hon slåss inte så mycket förutom när hon måste, eller när hon försöker värja sig från Gutsman. XD Dekao Oyama Dekao går i samma klass som Netto och tycker också om Meiru. Med sin Custom Net navi Gutsman utmanar han hela tiden Netto och Rockman till fighter för att bevisa vem som är bäst. Dekao's Net navi Gutsman Gutsman är ju då Dekao's Custom Net navi. Han är stor, klumpig och inte vidare smart. Men han är stark och har ett stort "hjärta" Han är såklart förtjust i Meiru's net navi Roll. EDIT! Hann inte bli riktigt klar här. Sitter nämligen på jobbet, ska fixas så fort som möjligt. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darki Skrivet oktober 13, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2008 Megaman :D! Nånting man får se... Älskar spelserien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nuudoru Skrivet oktober 13, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2008 MMBN var riktigt kul, fast animen var inget för mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet oktober 13, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2008 MMBN var riktigt kul, fast animen var inget för mig. Spelen tycker jag är extremt skoj, sitter och lirar dom på min xbox när man inte jobbar. XD (Lirar första delen just nu) Serien tycker jag också är väldigt underhållande. :) Tankar över ett par avsnitt på min mob varje dag så man kan fortsätta kolla när man har lunch på jobbet o så. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg