dengo Skrivet oktober 5, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2008 Sökte information men kände mig förvirrad av budskapen så jag frågar här: Blev Nana som manga klar? Och hur många volymer blev det totalt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet oktober 5, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2008 Status in Country of Origin 20 Volumes (Ongoing) Är den informationen jag kan få fram. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 5, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2008 Japp, den går fortfarande. Dessutom är den visst väldigt populär. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet oktober 5, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2008 Samma info jag får fram. Tanken var att ifall någon hade information som INTE googlats fram. Jag försökte mejla Shueisha de som ger ut serien men utan framgång. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet oktober 5, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2008 Jag kollade iof på Mangaupdates och på Wikipedia. Det kanske inte duger som "källa" för dig dock. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 5, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2008 (Suck...) Varför tror du att den skulle vara slut? Blev Nana som manga klar? Den är inte klar. Den går fortfarande i månatliga mangaantologin Cookie. I det senaste numret var det kapitel 78, och det var inte "THE END". Och hur många volymer blev det totalt? Vi vet inte hur många det blir totalt eftersom den inte är avslutad. Hittills har det kommit 20 volymer (senaste kom 12 september) som samlar 77 kapitel. Jag försökte mejla Shueisha de som ger ut serien men utan framgång. Antar att du inte skrev på japanska. Japanska bolag svarar nästan aldrig på engelskspråkiga brev. Och sen kan man undra om de skulle orka svara på sådant som du får besvarat snabbast just genom en googling... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet oktober 5, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2008 Jo det skrev på japanska men frågorna var ställda till deras fanclub av författaren. Enda jag hört är de hade planerat något att dela skrivandet av storyn med någon Koreansk personlighet men det känns mest som rykten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg