Sceleris Skrivet oktober 28, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2008 Ja, då var det tråkigt att höra. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet november 2, 2008 Anmäl Share Skrivet november 2, 2008 Bitvis är serien faktiskt riktigt kul. Raperaperaperaperaperaperaperaperaperape! (på en sekund) Jag har bara sett 7 avsnitt än så länge, men funderar på att byta översättare då "min/mina" verkar ha gått i ide. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet november 11, 2008 Anmäl Share Skrivet november 11, 2008 Sjukt rolig serie. Man fick sig ett och annat skratt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet november 12, 2008 Anmäl Share Skrivet november 12, 2008 Helt tokigt bra alltså. Jag visste inte om detta skulle vara något för mig men att det var! Just kontrasten mellan huvudpersonens vanliga jag och Krauser II är helt magisk. Säger allt, haha. Jag älskar denna serien! Måste ta och se special-avsnittet också. Kan bara hoppas på att det kommer mer i framtiden. En av de absolut roligaste serierna jag sett. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg