Amathev Skrivet september 19, 2008 Anmäl Share Skrivet september 19, 2008 Hetalia Axis Powers handlar om olika perioder under första och andra världskriget, fast snarare än soldater som är ute i krig handlar serien om bishounen karaktärer som är länder personifierade. Det finns t.e.x. en person som är Sverige, en som är Finland, och ett helt drös av Sverige x Finland yaoi där ute. Jag har varit intresserad i webbserien innan jag hörde att den skulle bli en anime, men jag hittade inte många översättningar. Sås Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet september 24, 2008 Anmäl Share Skrivet september 24, 2008 Är Sverige och Finland med i serien? av det jag lyckats läsa mig till verkar fokus ligga på Italien, Tyskland och Japan... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amathev Skrivet september 24, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet september 24, 2008 Ja, det verkar som att många länder som inte var med i krigen är med i serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alec Skrivet januari 9, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2011 sverige och finland fick ca fem minuter för sig själva i animen, minns inte villka avsnitt. Finns även något avsnitt där sverige har ett cafe där han är med någon minut. Men sverige och finland är inte med så mycket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg