Blå Skrivet september 11, 2008 Anmäl Share Skrivet september 11, 2008 Startdatum: 9/10 - 2008 Avsnitt: TBA Genre: sci-fi Öppningslåt: TBA Avslutningslåt: TBA Hemsida: Tytania En ny rymdopera från mannen bakom Legenden om galaxenshjältar är på ingång, Tytani. Inte mycket info om vad den handlar om har jag hittat, men helt lottlösa ska ni inte få gå. Huvudstaden av kungadömet Euria blir attackerad av kungadömet Titania. Titania är en stormakt jämnfört med Euria och kontrollerar stora delar av galaxen. Man får följa Jouslain Tytania. En soldat som har valt att fly från Titania för att söka läger hos rebellerna. En riktigt dålig filmad video finns . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet september 11, 2008 Anmäl Share Skrivet september 11, 2008 En ny rymdopera från mannen bakom Legenden om galaxenshjältar är på ingång, Tytani. Hade tänkt att se den här serien men när jag hörde den där meningen så blev den ett måste. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet september 11, 2008 Anmäl Share Skrivet september 11, 2008 Regi av Noburo Ishiguro och figurdesign av Haruhiko Mikimoto, det kommer att bli en fest för ögat och sinnet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 10, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2008 Wabi Sabi[/url]":11kknvtp]So I have finally finished reading all three existing volumes of the novel seriesAnd what a series! I am utterly impressed with the plot, the wit, the genius and everything about it. It is parsecs more complex than The Legend of Galactic Heroes. ...Jag dreglar. :O~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darki Skrivet oktober 13, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2008 [...] Ska ses snart. Nej, inget fansubsnack. --Sceleris Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet oktober 20, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2008 såg klart andra avsnittet igår kväll, verkar lovande. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 8, 2008 Anmäl Share Skrivet november 8, 2008 Tja. där förklaras det varför jag gillade serien. Galaxhjältarna e något av en favorit. Och jag måste säga att denna serie har inlett starkt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet april 1, 2009 Anmäl Share Skrivet april 1, 2009 Kan inte direkt påstå att jag hoppar upp och ner av slutet... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 1, 2009 Anmäl Share Skrivet april 1, 2009 Kan inte direkt påstå att jag hoppar upp och ner av slutet... Ja. Det hade kunnat vara en ny Galaxhjältarna, istället var det så fel på så många sätt. Flamsigt, dålig regi, dålig avgränsning i vad som berättades... :( 5/10. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet april 1, 2009 Anmäl Share Skrivet april 1, 2009 Ja. Det hade kunnat vara en ny Galaxhjältarna, istället var det så fel på så många sätt. Flamsigt, dålig regi, dålig avgränsning i vad som berättades... :( 5/10. Ja de kunde verkligen ha lyckats bättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg