Blå Skrivet september 11, 2008 Anmäl Share Skrivet september 11, 2008 Startdatum: 4/10 - 2008 Avsnitt: 11 Genre: Drama, mystik Öppningslåt: "Ichi Nuke" av Noto Mamiko Avslutningslåt: TBA Hemsida: Jigoku Ippen Shinde Miru Du vet hur det går till va? Vid tolvslaget på natten skriver du in namnet på den person som du vill ha din hämnd på. Tredje säsongen av Helvetes flickan och jag kan inte göra annat än längta lite smått. Visst är jag inte ett jätte stort fan till de två tidigare säsongerna, men de har sin charm och att se ett avsnitt i veckan är inget som jag säger nej till igen. Mamiko Noto röstar som vanligt den farliga flickan Enma Ai. Mamiko Noto sjunger även öppninslåten "Ichi Nuke". Den här serien skulle man lätt kunna hoppa in i den tredje säsongen tycker jag utan att missa allt för mycket om vissa bakgrundshistorier, men man bör nog helst ha sett serien från början för att kanske inte bli helt "lost". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg