riyu Skrivet september 7, 2008 Anmäl Share Skrivet september 7, 2008 Är Yokohama handelsdagbok avslutad? Finns några av hans andra mangor som tankoubon? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 7, 2008 Anmäl Share Skrivet september 7, 2008 Hmm... Yokohama handelsdagbok är ju avslutad (väldigt fint!), och han har gjort lite andra grejer inklusive en ny serialiserad manga i Afternoon, men jag hittar verkligen bara Yokohama-relaterade grejer när jag söker på butiksajter. (Hans senaste har dock "bara" gått ett år, så de kanske inte har hunnit få ihop tillräckligt material för en hel samlingsvolym.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet september 7, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet september 7, 2008 Den senaste, är det Position? Jag fick med nån reklamflyer för den i en volym av Yokohama handelsdagbok. Men enlight Wikipedia så kom den '99. Sen har jag aldrig sett volym 14 av Yokohama handelsdagbok i butikerna. Får väl beställa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 7, 2008 Anmäl Share Skrivet september 7, 2008 Med senaste tänkte jag på Cubbens Isaki (Kabu no Isaki). Tror den har serialiserats i Afternoon sedan februari, och den verkar vara med i vartannan månads nummer -- Ashinano verkar ha sitt eget tempo... :) Yokohama handelsdagbok 14 bör finnas, den kom för över två år sedan. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg