soleher Skrivet september 3, 2008 Anmäl Share Skrivet september 3, 2008 Jag testar nu Google webbläsare - Chrome. Den är faktiskt rätt så snabb och smidig. Designen duger också. Inget överdrivet. Vill du också testa? http://www.google.com/chrome Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet september 3, 2008 Anmäl Share Skrivet september 3, 2008 Den är helt jävla underbar, det enda negativa är pluginen Adblockplus till Firefox, allt annat är riktigt trevligt! Känns som om man utnyttjar sin skärm till max med den webbläsaren. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet september 3, 2008 Anmäl Share Skrivet september 3, 2008 ser intressant ut. ska ta o prova den så fort man får ett nytt tangentbord, samt en ny mus. >_< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 3, 2008 Anmäl Share Skrivet september 3, 2008 Den är helt jävla underbar, det enda negativa är pluginen Adblockplus till Firefox, allt annat är riktigt trevligt! Känns som om man utnyttjar sin skärm till max med den webbläsaren. F11? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet september 3, 2008 Anmäl Share Skrivet september 3, 2008 Den är helt jävla underbar, det enda negativa är pluginen Adblockplus till Firefox, allt annat är riktigt trevligt! Känns som om man utnyttjar sin skärm till max med den webbläsaren. F11? ;) inte samma sak, sen ser Chrome snyggare ut faktiskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet september 3, 2008 Anmäl Share Skrivet september 3, 2008 http://pryl.feber.se/art/71430/mysko_an ... google_ch/ Kan vara bra att veta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet september 3, 2008 Anmäl Share Skrivet september 3, 2008 http://pryl.feber.se/art/71430/mysko_anvndaravtal_i_google_ch/ Kan vara bra att veta. det var också intressant o läsa. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet september 4, 2008 Anmäl Share Skrivet september 4, 2008 Påminner om nåt jag hörde om photoshops användaravtal att allt man gör i programet tillhör Adobe. Tror inte det är värt att lägga någon större eftertanke till. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet september 4, 2008 Anmäl Share Skrivet september 4, 2008 Påminner om nåt jag hörde om photoshops användaravtal att allt man gör i programet tillhör Adobe. Tror inte det är värt att lägga någon större eftertanke till. I Adobe Readers EULA står det att du inte får använda programmet till kärnvapen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet september 4, 2008 Anmäl Share Skrivet september 4, 2008 Sen att deras advokater håller på att se över den paragrafen (som är standard(stod så i inlägget) i deras applikationer, gmail?), antagligen kommer kontentan vara den samma, men det kommer vara en så svårtydlig historia så ingen kommer att kunna säga för eller emot -__- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet september 4, 2008 Anmäl Share Skrivet september 4, 2008 Angående den där paragrafen om att allt man gör med Chrome får Google använda hur de vill så kan jag meddela att jag fick höra häromdagen att det egentligen var tänkt för att kunna bygga nya tjänster med användargenererat innehåll utan att hamna i lagtvister, men eftersom så många klagar skulle man se över dessa punkter och ändra i framtiden. Sedan verkar många lite "spexiga" företag ta EULA ganska oseriöst... jag menar, texten är kilometerlång, läses nästan aldrig igenom och ofta väldigt tråkig. Hade jag skrivit en sån text skulle jag garanterat smugit in grejer om kärnvapen och fotsvett i den med! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet september 4, 2008 Anmäl Share Skrivet september 4, 2008 Jag testade det på min laptop igår, då blev jag helnöjd. Så idag när jag kommer till skolan och skall köra på så hänger sig den hela tiden, och så tänkte jag att det var för många flikar. Det hjälpte inte, jag blev så lack att jag avinstallerade skiten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jinchuuriki Skrivet september 8, 2008 Anmäl Share Skrivet september 8, 2008 Jag älskar det :D men jag har lite problem med mina sparade adresser i favoriter för den visar bara halva min lista, så ibland så måste jag använda explorer för att hämta en adress eller så men annars är den mycket bättre! Som t ex när veoh gjorde så man var tvungen att uppgradera flashplayer så gick det inte på explorer men när jag installerade chrome så gick det på typ 5 sekunder... :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kill~ Skrivet september 9, 2009 Anmäl Share Skrivet september 9, 2009 I prefer Chrome over Firefox chrome spends less RAM than Firefox ;D and my PC doesnt have too much RAM xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg