Skatan Milla Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Om jag skulle cosplaya någon gång skulle det vara som Killuha från HxH för att han är ju helt klart en av dem tyffaste figurerna genom tiderna ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 Go for it! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet januari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2005 Skojsigt,skojsigt +gluttar på bilder+ Jag känner igen vissa delar av stället från andra foton.Från en deviantART sida. Jag kanske ska åka till Uppcon,vi får se vad min syrra tycker ^^ Fast cosplaya får jag inte,inte för mamma iaf <__< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yami Skrivet mars 5, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2005 Oho min cosplay till uppcon 04 är nu klar till 20% och går frammåt för varje dag. Kommer själv dock att ha 'vanliga' kläder fram tills lunch sedan åker min cosplay på. Ni kommer inte att bli besvikna! *ler hemlighetsfullt* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg