WaZzUp115 Skrivet juli 25, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2004 Det kommer vara den 8:e på konstfack inne i stan.. (i sthlm)... för intresserade så finns det en svensk cosplay portal med forum på http://www.reflective.nu/saumaheim Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yumeni Skrivet augusti 5, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2004 Jag skall cosplaya då. :3~ Mums säger jag bara. Klart att man vill.. XB Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oktay-sama Skrivet augusti 9, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2004 yumeni, jag var där igår, vem var du? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yumeni Skrivet augusti 10, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2004 yumeni, jag var där igår, vem var du? Rabi~den Rose. De rosa kaninen alltså, från Digi Charat. :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sadako Skrivet augusti 10, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2004 Waaai Yumeni du var jättesöt som den där kaninen juuh :) Jag var Sadako - monstret från Ringu.. vi hälsade på varandra tror jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yumeni Skrivet augusti 11, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2004 Waaai Yumeni du var jättesöt som den där kaninen juuh :) Jag var Sadako - monstret från Ringu.. vi hälsade på varandra tror jag. Ja, det gjorde vi. Jag älskar din idé, att vara Sadako då. Och, tack. :3~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 11, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2004 JAG VILL SE!!! *Herid goes avundsjuk* Jag hoppades ingen av er gjorde mer än hälsa... *ler* Hon är min! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yumeni Skrivet augusti 11, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2004 JAG VILL SE!!! *Herid goes avundsjuk* Jag hoppades ingen av er gjorde mer än hälsa... *ler* Hon är min! Alla var så snälla och oskyldiga så~ Oroa dig inte. *petar på Herid* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonym Skrivet augusti 11, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2004 Vet någon om det kommer upp några bilder? Det skulle vara roligt. B) Det var jag som var Orochimaru med det stora repet. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet augusti 11, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2004 Om du går till Cosplayforumet på http://www.reflective.nu/saumaheim/ så hittar du länkar till en massa foton från TSiS. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet augusti 13, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2004 Verkar otroligt najs :)-- måste glo! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
capadde Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Lite sent det här men... det finns bilder på cosplayen på http://tokyostyle.lokalen.org Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet oktober 7, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 Lite sent det här men... det finns bilder på cosplayen på http://tokyostyle.lokalen.org wass! :) Nu blev ja glad! På en av bilderna där så finns det är "konst-vägg" HUvud porträttet är väl Naruto bilden, men om man tittar längst ner i högra hörnet så ser man en bild av Link. O gissa vem som har gjort den? JAG! XD fan va skoj! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yumeni Skrivet oktober 17, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2004 Lite sent det här men... det finns bilder på cosplayen på http://tokyostyle.lokalen.org Gwaha. XD Zet är med mig. Otroligt. Zet är med på en cosplay-bild.:3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet november 5, 2004 Anmäl Share Skrivet november 5, 2004 Nyo! det var kul att cosplaya som alltid ^^ vann pris flr min chii nurse dräkt och fick skiva autografer till japanska småflickor ^.^; mrr~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 5, 2004 Anmäl Share Skrivet november 5, 2004 haha kul för er :D men ajg tror inte jag nånsin skule vilja Cosplaya vet inte varför . . . karnse ee lite för liten =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 5, 2004 Anmäl Share Skrivet november 5, 2004 Nyo! det var kul att cosplaya som alltid ^^ vann pris flr min chii nurse dräkt och fick skiva autografer till japanska småflickor ^.^; mrr~ Miyuki, du är Hunter från Db-se forumet va? :) Jag är Majora, kommer du ihåg mig? hette oxå Lillebror och Dragonballman. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet november 8, 2004 Anmäl Share Skrivet november 8, 2004 Det stämmer :); är fortfarande aktiv som Hunter. Tyvärr minns jag dig inte :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sagara Skrivet november 14, 2004 Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 Nästa år så ska jag också cosplaya, som Kabuto fr Naruto. Weei, kommer bli fett kul ^^ Lr ja, jag kommer cosplaya om det blir någon Tokyo style nästa år iaf... he he Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sadako Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Cosplaya på UppCon! Det ska jag göra iaf ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Me too! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sadako Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 *ska snylta på Miyu's cosplaykläder* >:-3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 ;3 thief! du får sy egna nästa gång ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Uppcon? Är det i Tuppsala eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sadako Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 (Nä i Hönsaboda :P) Ja i Uppsala ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg