kknd Skrivet september 3, 2008 Anmäl Share Skrivet september 3, 2008 Skulle vilja tipsa om en riktigt rolig film som är Fransk-Japansk. Den heter Wasabi och huvudrollen har, Jean Reno. Måste nog vara en av dom bästa komedi filmerna jag sett. Hur mycket man försöker att hålla sig från att skratta ju mer kommer det hehe. Mer info om filmen finns att läsa här. *Kan finnas Spoilers* http://en.wikipedia.org/wiki/Wasabi_(film) *Trailer* http://www.youtube.com/watch?v=2KTgIgnZmIU Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet september 3, 2008 Anmäl Share Skrivet september 3, 2008 sett filmen för lääänge sen. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet september 3, 2008 Anmäl Share Skrivet september 3, 2008 Filmen är från 2001 och skit svår att få tag i. Jag och killen försökte hyra den, men icke. Köpa: ja, import. Annars, ja det är en bra rulle. Åt Leon hållet. Samme gamle Luc Besson som gör en bra film med samme gamle Jean Reno som en passande huvudrollsinnehavare. En film om hur mycket skenet kan bedra, vad man kan göra för lustiga saker med en golfglubba, liten insikt i japansk kultur och sist och inte minst, om ens syn på Wasabi :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet september 3, 2008 Anmäl Share Skrivet september 3, 2008 tycker faktiskt att den är rätt medioker film. Inte bra men inte heller dålig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet januari 4, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2009 Jag har också sett den, ingen stjärnrulle direkt men ändå riktigt underhållande! Den är speciell på sitt eget lilla vis. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet januari 4, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2009 Det är en fransk rulle så vad annars? Men den är skön, varken sig mer eller mindre Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg