kknd Skrivet september 2, 2008 Anmäl Share Skrivet september 2, 2008 Vet inte om det finns någon sådan här tråd men om det gör det så ber jag om ursäkt =) Tänkte vi kunde posta lite Photoshop bilder i denna tråden om det finns något intresse // Någon som sysslar med PS. Jag själv tycker det är roligt att försöka göra Signatur bilder. Har inte pysslat med detta så länge än så jag är inte jätte bra men det är ok ändå. Den tekniken jag vill lära mig att göra sigs med kallas Smudge och C4D renders. Om det är någon som sitter inne med denna kunskapen vore jag evigt tacksam om någon kunde lära mig lite :P Men hur som helst. Posta era bilder och diskutera kring dom. Låt fantasin Flöda ! XD ------------------------------------------------------------------------------------ Här är mina senaste 2 signatur bilder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet september 2, 2008 Anmäl Share Skrivet september 2, 2008 Jag är rätt så kass i PS men min senaste banner (som jag anväder på GTs forum) blev jag rätt så nöjd med: Sen så har jag den här som jag anväder på min MAL-pres. ...inte fullt lika nöjd med den men den duger sålänge. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kknd Skrivet september 2, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet september 2, 2008 Det var väll bra bilder. Jag har rätt bra kunskap i photoshop men som sagt allt kan jag inte, Om du vill veta något kan du fråga jag kanske kan svara på det hehe. Här är en rolig liten bild jag gjorde precis, Fråga mig inte vart jag fick iden ifrån rofl :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet september 3, 2008 Anmäl Share Skrivet september 3, 2008 Min sig som jag har i arbetet: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kknd Skrivet september 3, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet september 3, 2008 Min sig som jag har i arbetet: Den va riktigt nice :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet september 7, 2008 Anmäl Share Skrivet september 7, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet september 19, 2008 Anmäl Share Skrivet september 19, 2008 Har en i printable också, där man faktiskt kan läsa texten ;) Blev grymt nöjd med denna faktiskt. Och ja, för tillfället är den anime.se-exlusiv (då jag inte vet vart jag ska göra av den annars :P). Uppdatering: 3D Version Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gityh Skrivet september 28, 2008 Anmäl Share Skrivet september 28, 2008 negi den översta du postade är det någon anime eller är det bara anime art . . . den såg lite kul ut *brudar med stora svärd <3* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet september 28, 2008 Anmäl Share Skrivet september 28, 2008 negi den översta du postade är det någon anime eller är det bara anime art . . . den såg lite kul ut *brudar med stora svärd <3* Från Chäos HEAd (Chaos Head), ett spel från nitro+ som nu i oktober blir anime (börjar sändas den 5e tror jag). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet oktober 13, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2008 Senaste MAL-profilbilden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet november 6, 2008 Anmäl Share Skrivet november 6, 2008 Fin Wow-Guild bakgrund ^^ Kvaliten är lite mosad då den ligger på sidan forum som inte gillar stora filer :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meu Skrivet februari 26, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2009 Jag är inte så jävla epic på att göra signaturer. Drar mest på en massa filter och hoppas på det bästa. xD Efter 5-10min i PS: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 16, 2009 Anmäl Share Skrivet april 16, 2009 Jag hade lite tråkigt i si sådär 6 timmar och detta blev resultatet: Blir mongo om man direktinfogar den, tack pici, så klicka här istället Allt förutom logon och själva teckningarna är gjorda av mig. Jag har dock färglagt Tenma på framsidan. Var ju kul att göra och så men ack så bortkastat det känns såhär i efterhand... borde ha skrivit på mitt NP-framförande till Svenska B istället ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meu Skrivet april 17, 2009 Anmäl Share Skrivet april 17, 2009 @Negi Ser ju helt klart ganska proffsigt ut men watsup med all omslag/fodral? Gör du det för att det är kul eller har du nått seriösare på gång? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 17, 2009 Anmäl Share Skrivet april 17, 2009 @Negi Ser ju helt klart ganska proffsigt ut men watsup med all omslag/fodral? Gör du det för att det är kul eller har du nått seriösare på gång? Det började mest för att det är rätt skoj att photoshopa och att göra just förpackningsdesign känns för mig lite mer givande än t.ex. wallpapers osv. Dessutom så tyckte jag att många svenska utgåvor av anime hade riktigt fula omslag, AudVid (Berserk, Requiem from the Darkness m.fl.) så jag började med att omdesigna ett utav deras för att skriva ut och använda. Kan dock komma att bli seriöst då ett utav mina högskoleval har just grafisk design/reklam som inriktning. Här är förövrigt min profil på siten som spär på mitt intresse ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meu Skrivet april 17, 2009 Anmäl Share Skrivet april 17, 2009 Aha, såpass. Jag gick IT/media på gymnasiet. Och där pysslade vi lite med liknande prylar (layouts och bildkomposition). Vi fick till exempel i uppgift att göra en tidningsframsida eller ett CD fodral osv. Men jag tyckte de var bland det träligare uppgifterna man fick i PS. Förmodligen för att jag är ganska kass på det. Men det är säkert kul om man är bra på det. Keep up ze good work. ;) Varför blir "träligare" markerat som stavfel? Det är fan rikssvenska... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NiwaAMV Skrivet juni 17, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2009 Lite posters jag gjorde för några :) Underoath (Multi Editor Project) Red (Multi Editor Project) Art of Murder (Collaboration) Broken Tone Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet augusti 11, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2009 Tycker svenska utgåvan utav NGE är ovanligt ful så jag gjorde en egen tolkning, varning för gigantisk bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet augusti 11, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2009 Den såg ju riktigt bra ut! De böckerna skulle jag köpt om de funnits på riktigt. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg