kknd Skrivet augusti 30, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2008 Ja som rubriken lyder. Någon som ska köpa detta underbara liret? Vore kul om man kunde köra med några när det har release. Det är i stort sett exakt som CoD 4 för det är ju CoD 4 engine, bara det dom ändrat till WWII igen. Jag själv kommer bara köpa det till PC för ''jag'' anser att CoD ska spelas på PC :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 30, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2008 Tror faktiskt jag ska köpa det till pc, har alltid gillat CoD serien mer en battlefield, tycker inte vapnet är bra i Battlefield. Så istället för cod4 så inväntar jag cod5. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet augusti 30, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2008 Lanade CoD4 hela natten och det har bara gett mig mersmak så det blir nog till å köpa både CoD4 nu och CoD5 när det har kommit ut ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kknd Skrivet augusti 30, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2008 Låter ju som en bra idé. Då kan vi panga lite public. Undra hur KAR98K kommer vara i detta eller MP44 B) Men det roligaste kommer ju vara att få testa spela som Japan på MP. Dom har en del sjysta vapen ser det ut som hehe. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kknd Skrivet september 5, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet september 5, 2008 En liten GamePlay film. http://www.youtube.com/watch?v=B6BBAVdsUOE Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amathev Skrivet september 19, 2008 Anmäl Share Skrivet september 19, 2008 Har CoD4 till 360, och efter att ha kört det där så lär jag skaffa CoD5 till PC. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drencrom Skrivet september 30, 2008 Anmäl Share Skrivet september 30, 2008 Dåligt att inte Infinty Ward gör den nya uppföljaren. Istället är det Treyarch (dom som gjorde CoD 3) som gör den. Infinty Ward är bättre på CoD spel enligt mig. Så jag tror jag avaktar och ser om spelet blir bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 30, 2008 Anmäl Share Skrivet september 30, 2008 Dåligt att inte Infinty Ward gör den nya uppföljaren.Istället är det Treyarch (dom som gjorde CoD 3) som gör den. Infinty Ward är bättre på CoD spel enligt mig. Så jag tror jag avaktar och ser om spelet blir bra. Så femman kommer alltså bli fail -.- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 1, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2008 Dåligt att inte Infinty Ward gör den nya uppföljaren.Istället är det Treyarch (dom som gjorde CoD 3) som gör den. Infinty Ward är bättre på CoD spel enligt mig. Så jag tror jag avaktar och ser om spelet blir bra. Så femman kommer alltså bli fail -.- Dom borde splitta så att Infinit Wards spel heter CoD och Treyarchs heter något annat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drencrom Skrivet oktober 1, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2008 Så femman kommer alltså bli fail -.- Typ -__- World at War kommer troligen inte vara lika bra eller ha samma "känsla"som CoD 4 :| Fast som jag sa, man får se ;) Dom borde splitta så att Infinit Wards spel heter CoD och Treyarchs heter något annat. Rätt bra idé :) Eftersom Treyarch kommer bara göra WWII, medans Infinity Ward forsätter på nya grejor ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mth Skrivet oktober 15, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2008 Efter att ha prövat betan kan jag konstatera att det är bättre än mina förväntningar, just för att jag inte hade några. Jag trodde, som de flesta andra att det skulle bli ett mediokert spel med ganska tråkig MP-del, men jag gillar faktiskt känslan. Förväntar man sig ett Cod4 i WW2 miljö tror jag att man blir missnöjd, för förutom liknande Perks och challenges, är det inte särskilt likt. Jag gillar att de har spellägen som Capture The Flag och jag tror att om man är ett party om 6 så kommer det bli ett väldigt sammarbetsvänligt spel, så jag tror faktiskt på World at War. Däremot tror jag inte att det kommer slå Cod4, men det är definitivt ett köp för min del. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drencrom Skrivet oktober 15, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2008 Efter att ha prövat betan kan jag konstatera att det är bättre än mina förväntningar, just för att jag inte hade några. Jag trodde, som de flesta andra att det skulle bli ett mediokert spel med ganska tråkig MP-del, men jag gillar faktiskt känslan. Förväntar man sig ett Cod4 i WW2 miljö tror jag att man blir missnöjd, för förutom liknande Perks och challenges, är det inte särskilt likt. Jag gillar att de har spellägen som Capture The Flag och jag tror att om man är ett party om 6 så kommer det bli ett väldigt sammarbetsvänligt spel, så jag tror faktiskt på World at War. Däremot tror jag inte att det kommer slå Cod4, men det är definitivt ett köp för min del. Ok, låter både bra och dåligt. Har spelet bra grafik, om man jämför med CoD 4? Jag tycker att spelet ser lite för likt fyran :| Inte så konstigt beroende på att spelet använder samma grafik motor som i CoD 4 :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mth Skrivet oktober 15, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2008 Ärligt talat tycker jag att spelet ser sämre ut än fyran, men det stör mig inte. Det kanske är medveten att det ser lite "grynigare" och så ut, iochmed att det är WW2, men är du ute efter ett skitsnyggt spel så är inte detta du söker. Spelet växer i mina ögon desto mer jag spelar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg