Skatan Milla Skrivet augusti 29, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2008 "Natsume Takashi has the ability to see spirits, which he has long kept secret. However, once he inherits a strange book that belonged to his deceased grandmother, Reiko, he discovers the reason why spirits surround him. Containing the names of these spirits, a binding contract was formed between the spirits and the owner of the book. Now, Natsume is determined to free the spirits and dissolve the contracts. With the help of a spirit cat, his days are filled trying to return the names to these spirits." Jag är en dålig och lat människa som inte orkar skriva en egen kortfattad beskrivning av serien så jag rippade från ANN istället. Samtidigt passar jag på att fråga om någon annan ser på den här serien just nu, personligen tycker jag att den är riktigt bra, blev positivt överaskad över att hitta den här lite på random. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet augusti 30, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2008 Jag tittar på den och gillar verkligen tempot i serien samt huvudpersonen och hans möten med olika andar, demoner, mm. Eftersom jag alltid har varit svag för japanska demoner och andra slags youkai är det förstås mycket att gilla i den här serien. Gillar man just aspekten med alla mystiska väsen i t.ex. xxxholic eller kanske till och med Inu-Yasha så gillar man antagligen den här också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet augusti 30, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2008 Underbar serie, älskar verkligen det lugna tempot den går i :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet augusti 31, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2008 länk till mer info http://www.animenewsnetwork.com/encyclo ... hp?id=9419 Verkar bli 13 avsnitt. Fix'd. Inte länka dit. --Sceleris Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet september 21, 2011 Anmäl Share Skrivet september 21, 2011 ANN: The November issue of Hakusensha's LaLa magazine is announcing on Saturday that the fourth season of Natsume's Book of Friends will premiere in Japan next January. Det rullar på bra nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet september 23, 2011 Anmäl Share Skrivet september 23, 2011 Det är ju en helt utomordenltigt underbart god nyhet. Hoppas jag bara kan ta mig tiden att titta på den i Japan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg