BäverBygghandel Skrivet augusti 28, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2008 Jahopp :P Fanns ingen tråd så jag skapar en ny. Nu har jag nördat loss lite o klarat alal achievments som går att klara. Jag har 1000 gamescore på halo3 ändå så unlockas inte svärdet. Det syns inte ens på ryggen när jag går in på apperance. Finns det nått annat jag skall göra också eller har jag bara en bug som gör den omöjligt för mig att unlocka den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet augusti 28, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2008 Detta är vad jag kunde hitta: To unlock the Katana, which is a non-usable item that is essentially the fourth piece of Hayabusa Armor, get all thirteen Skulls in the game, and achieve a gamerscore of 1,000 (complete all achievements). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BäverBygghandel Skrivet augusti 28, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2008 jag var lite rolig xD trodde den bara skulle komma fram, men det visa sig att en låg som en armour xD Problem löst :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 29, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2008 Bäverbygghandel, ett hett tips innan du skapar en tråd om varje minsta problem du har i ett spel: http://www.gamefaqs.com/ Låser denna tråd då den inte fyller något syfte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg