Vargen2 Skrivet september 9, 2005 Anmäl Share Skrivet september 9, 2005 vad skall jag då använda om inte hotmail funka Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 10, 2005 Anmäl Share Skrivet september 10, 2005 vad skall jag då använda om inte hotmail funka Åter igen så föreslår jag Gmail, pm'a din email adress till mig så skickar jag dig en erbjudan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vargen2 Skrivet september 11, 2005 Anmäl Share Skrivet september 11, 2005 Jag fick det att fungera igår måste ha varit något fel då jag försökte senast Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dziwny Skrivet september 26, 2005 Anmäl Share Skrivet september 26, 2005 jag behöver hjälp om det är nogon som har projekt ro så hjälp mig jag är kvar i den dära fördömda himmel staden >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet september 27, 2005 Anmäl Share Skrivet september 27, 2005 Jo jag har med börjat spela ragnarok är i LVL 38 just nu.. du? aja ja ska betala nu för mina 15 dar e slut. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorax Skrivet oktober 3, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2005 tja jag behöver hjälp med att kunna skaffa en bra server jag har testat www.mesaro.com/ men den servern var inte bra alls känndes som värsta fusk server, jag vill hitta en server som är som är som iRO kan ni ge mig nått tips ///Anorax ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 3, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2005 Då är det ingen idé att jag rekomenderar Excalibur/Avalon RO. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorax Skrivet oktober 3, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2005 ok är det såna typ fusk servrar? tyckte att det var rätt trisst att köra på det viset att man får jätte mycket poäng att sätta ut åxå på sina atributer :S det ska vara lite mer spel enligt mig att man får kämpa inte bara slå en fiende sen är man nästan uppe i 2 lvl:ar då är det lätt att man tröttnar på spel eller var tycker ni? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 3, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2005 Ja det är sådana "fuskservrar" som du kallar det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 3, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2005 Har börjat köra ro igen, mitt intresse svalnade men nu har jag börjat igen och nu kör jag på Ligthside Legend (clownphobia grejset), mitt namn där är: Nero. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorax Skrivet oktober 4, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2005 hm... Jag kan inte ladda ner lightside legend från den?! det blir en liten fil som inte går att öppna. Skumt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
L3prechaun Skrivet oktober 5, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2005 offtopic: länge sen man posta ;) har iallafall ett väldigt hett tips till er som vill lira på en riktigt schysst server.. http://www.euphro.com En väldigt hardcore server utan reset npc.er eller liknande, vill du byta färg på håret så skaffar du dye stuffs etc.. väldigt up to date. Kör på Freija, väldigt stabil.. stor userbase.. 1k user/online är standard.. Schysst war of emp. och schysst ekonomi.. den är även väldigt högt rankad på olika ranking sidor. Lite corruption bland gm.s, vilket är det största plusset. Rates: tror det är 2,2,2,1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorax Skrivet oktober 5, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2005 Jag måste tack L3prechaun för den fantastiskt bra servern precis som jag ville ha det tack säg till om du vill springa ihop nångång så är jag på... åter tack ^^ ;) //Anorax Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorax Skrivet oktober 8, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2005 Tja förlåt för dubbel inlägget men tänkte säga om nån vill teama nån gång så skulle det vara roligt jag är just nu en lvl 27/22 swordman å lirar på euphro servern (main servern åxå B) ) så om ni vill lira kan ni ta min msn på profil...tack Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 21, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2006 Anorax! Here i come! cirka 1-2h kvar på KRO clienten :D.. ska satsa på assasin iaf ;) eller någonting annat ni rekomenderar till en "nästan hardcore player"? ^^ förresten.. http://www.gamesites200.com/ragnarok/ en sida med några populära servers :P rätt nice dock, ni kan ju kolla in där finns bra saker Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet januari 21, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2006 Tja förlåt för dubbel inlägget men tänkte säga om nån vill teama nån gång så skulle det vara roligt jag är just nu en lvl 27/22 swordman å lirar på euphro servern (main servern åxå B) ) så om ni vill lira kan ni ta min msn på profil...tack Jag och två klasskompisar råkar spela på den serven... om du fortfarande spelar där kan du gå med i vår guild om du vill... för att inte skriva massa onödigt så sicka ett medelande till mig om du e intresserad :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naavy Skrivet januari 31, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2006 Ingen som känner till en nyss öppnad server eller kanske tänker göra en? för om man gör en så kan jag dra med massa och så can man ju recutera från denna sida :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet februari 1, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2006 hm... Jag kan inte ladda ner lightside legend från den?! det blir en liten fil som inte går att öppna. Skumt :S kallas torrent :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet februari 1, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2006 hm... Jag kan inte ladda ner lightside legend från den?! det blir en liten fil som inte går att öppna. Skumt :S kallas torrent :) eller så har han inte winRaR Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 1, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2006 eller torrent, för winrar kan förminska bort n del men inte 700 mb.... edit: fast det beror ju på hur man definierar ordet "liten" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naavy Skrivet februari 1, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2006 www.skyero.net ett rikgti bra Ro community och bra GMs och allt ! joina in nu! man går high när man når job 50 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet februari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2006 haha Ragnarok O äger :D hatar bara min morsa som inte låter mej betala jag blev vän med 2st 80 lvlare som hjälpte mej med pengakriser då och då (i spelet) men hursomhelst, jag gillade verkligen min Thief Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet februari 12, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2006 här är en bild från LLRO servern, när det är woe (tisdagar och lördagar). hade tråkigt den här gången så jag gick in i ett slott själv o lekte lite. http://img124.imageshack.us/my.php?imag ... er26ra.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 14, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2006 alltså vet nån hur man får skinmakern att fungera? allt den whinar om hela tiden är this is not ypu ragnarok online folder? måste man ha orginal ragnarok för att den ska funka? själv kör ja på LLRO... skulle verkligen vilja testa göra lite anime skal till ro... :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dziwny Skrivet mars 19, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2006 vad är WoE?? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg