Karma Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 och jag säger... priv servrar eller diskussion om hur man tar sig in på dessa borde knappast få förekomma på det här forumet. det är i princip detsamma som piratkopiering. JA, du stjäl Gravitys produkt rakt av. om det är okej här så är det lika okej att posta anime torrents och annat över hela forumet också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 och jag säger... priv servrar eller diskussion om hur man tar sig in på dessa borde knappast få förekomma på det här forumet. det är i princip detsamma som piratkopiering. JA, du stjäl Gravitys produkt rakt av. om det är okej här så är det lika okej att posta anime torrents och annat över hela forumet också. Nej, man stjäl ingenting. dom har gett ut koderna så det är bara setta upp en egen om man kan det. det är inget olagligt med att ha en egen privat server uppe så länge man inte tar betalt av dom som spelar där (gäller inte om dom som spelar där själva vill ge pengar för att stödja servern). nej, det är inte ens i närheten av piratkopiering. ta reda på fakta innan du yttrar dig tack. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shikamaru Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 nån här som vet nått om guilder? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 Fråga: Har någon som spelar på clownphobia's server märkt av ändringen av guildskapande? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet december 21, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 21, 2004 Har spelat på Clownnphobia i två dar nu. Blev bannad tillfälligt nyss, för att jag försökte logga in när servern var nere för många gånger ^^. Nån som vet hur länge banningen håller i sig? bara en liten stund hoppas jag. Hade ju kommit ganska långt med min swordie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ivan Skrivet december 25, 2004 Anmäl Share Skrivet december 25, 2004 ja du...efter som vi endå visar jobiga bilder så kan jag visa några av mina XD 1:a gr jag dog^^ 2:a gr jag dog 3:e gr jag dog jag ser ett mönster här...gör ni??? och nu till lite info som jag hittade på Ragnarok's hemsida | namn | ras | atribut | level __________________________________ | Dark Illusion | Demon | Undead4 | 77 | namn | ras | atribut | level __________________________________ | Dark Lord | Demon | Undead4 | 80 The king of Demons. Rumor has it that he is considerably weaker in the mortal realm, still he's the one of strongest enemies to human adventurers. jag säger bara aj...aj...aj...^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet december 25, 2004 Anmäl Share Skrivet december 25, 2004 den där dark lord droppar smaskiga saker, tro mig :D och, det är inte precis skämmigt att dö på en dark lord om man är lvl 25. min 90 mage o min brorsas 98 hunter brukar dö på dom :) Shaman king: Ändring av guildskapande? det är bara skriva /guild "name". fast du kanske menar att man fick alla skills och så direkt? isåfall va det bara för att dom testade War of Emperium. det är inte så längre. Japs: Det är bara tillfälligt, det är en bugg som alla får lite då och då. prova om typ nån timme igen så fixar det sig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 29, 2004 Anmäl Share Skrivet december 29, 2004 Angående Ro ja kan inte spela på gratis sarvern clownphobia :( är det nån som kan det eller har ja gjort nåt fel? ja har lite bilder när ja sitter i fängelset för att en person som stod brevid mej sa ordet F*U***** (ursäkta ordet) men ja ladda hem projektRO nu istället :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet december 30, 2004 Anmäl Share Skrivet december 30, 2004 Thosen, vad hette din gubbe? EDIT: Fängelset kommer man till när/om man bryter mot en regel som inte innebär avstängning totalt. Ex. ta andras saker som fiender droppa efter att dom döda den, döda monster som andra håller på att slå på och sånna småsaker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 Kyana heter den men ja kna inte ens starta spelet nu!!!11 har dom updaterat? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet januari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2005 vart nästan jailad idag för att jag använda DB (Dead branches) i big foot rummet i hidden temple. fan va roligt det va när alla vart arga och dog ;) skade glädje äger (i spel världen förstås :) ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2005 Ok ja vet nu de var inte fängelset ja hade lekt med copy text o tart bort den hade ja märkt nu!!! ;) . Men man kan inte ladda ner Copy Text ifrån clownphobia nån som kan tipsa på hur ja ska göra???? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet januari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2005 ominstallera hela spelet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chop Suey Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Har haft det i en vecka nu men jag får inte i gång det! Samma >:D felmedelande kommer upp: canno´t init d3d OR grf file has a problem. Får inte i gång de snälla hjälp nån!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Har haft det i en vecka nu men jag får inte i gång det! Samma >:D felmedelande kommer upp: canno´t init d3d OR grf file has a problem. Får inte i gång de snälla hjälp nån!! kör du med iRO client eller Sakray client? för om du har Sakray måste du ha en annan också som jag glömt namnet på. om det är iRO så måste du väl updatera bara.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chop Suey Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Jag har iro men vart updaterar jag det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chop Suey Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Inte vart snarare hur Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 om du har iRO föreslår jag dig att skaffa nått till att spela på en gratis server istället eftersom iRO kostar pengar att spela i månaden på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 jaja jag får väll göra det men ja kom på att de kan va nåt men copy text skiten men man kna inte ladda ner copy text därifrån längre de är ju annars et skit kul spel :::... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet januari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2005 jag spelade på IRO (inetnational ragnarok online) tills jag var en lvl 70 sassain, sen bytte jag till Q-RO (quality ragnarok online) där jag nu har en lvl 90 champion (bättre monk) men efter allt detta spelande har jag trötnat och orkar kanpps se det mer XD fast visst e det skit kul... eller va... Om ni vill veta så kan man vara 750+ online på Q-ro 5/3/3 rates om någon vet vad det betyder jag vet typ allt om det spelet o då menar jag allt så undrar ni något, fråga vilka sats man ska lägga på vilken mvp some e bra att döda, vad man hittar eq och vilken eq man ska ha mm (jag kan allt :D ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Degskalle Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Lirar med XaosRO och har en lvl 55 Monk vid namn Sanji samt en lvl 40/30 någonting Acolyte vid namn Kapeto Söker även en FS Priest till våran guild Swelite, så om det är någon som lirar och har en priest pm mig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ichigo Aoyama Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Som jag berättade i en annan tråd så har jag börjat spela MMORPG:et Ragnarök Online. Spelet är baserat på Myung Jin Lee's manwha med samma namn. fast namnet är det enda som egentligen binder de två samman. Är det någon mer än jag som upptäckt just detta underbara spel? För dom som inte vet vad jag snackar om lägger jag upp några skärmdumpar från mina små äventyr. Den mest klassiska av RPG fiender, gele-klumpen!: http://img13.photobucket.com/albums/v39/japan5/screenChaos010.jpg Jag tar mig tid att rota lite i min inventarie: http://img13.photobucket.com/albums/v39/japan5/screenChaos029.jpg Jag träffar Katay för första gången: http://img13.photobucket.com/albums/v39/japan5/screenChaos031.jpg Det är mycket sittande involverat i spelet: http://img13.photobucket.com/albums/v39/japan5/screenChaos042.jpg Om ni känner er frestade att prova så kan ni ladda hem spelet från hemsidan http://iro.ragnarokonline.com/ OBS! Filen är på 632Mb! När man registrerar ett nytt spelkonto (gratis) så ska man berätta vilket kön man har. I och med detta kan man bara spela som kille om man är kille och tvärtom och en mysko funktion som tar tillvara på det i spelet är möjligheten att låta två karaktärer gifta sig! Det ska också tilläggas att jag aldrig tidigare tyckt att MMORPG verkat intressant. Jag kan tillochmed tänka mig att börja betala för att få fortsätta spela! Det der ju helt och hållet roligt ut..Varför tyckte du att det var intressant tidigare? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ivan Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 är det meningen att man ska kunna lämna kartan??? http://img.photobucket.com/albums/v254/Crazy_!van/RO/screenLegend0004.jpg det är otroligt iriterande att vara där... T.T Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Eller så tankar man cracken så att man kan lira på en privat server. Men det är ju lagom lagligt. (Dessutom så brukar det vara runt 25 personer online på den servern.) jag provade en server för ett tag sen (www.xaosro.org)... där är ca 700 online dygnet runt och jo... de e faktiskt lagligt så länge de som lagt upp servern inte tar betalt (eftersom gravity släppte källkoderna) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 Har spelat på Clownnphobia i två dar nu. Blev bannad tillfälligt nyss, för att jag försökte logga in när servern var nere för många gånger ^^. Nån som vet hur länge banningen håller i sig? bara en liten stund hoppas jag. Hade ju kommit ganska långt med min swordie. Japs ja hammnade i finkan och fick inte ens spela mer.. :( pga stod jämte en person som sa ordet "Fu..." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg