ivan Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 kan int ladda ner från sidan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gemini Skrivet augusti 23, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2004 aha.... synd men om det funkar senare så är det värt det ;) det är jättekul och det är gratis :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shikamaru Skrivet augusti 24, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2004 jo visst e de kul XD ska nog lira det när ja får bredband(citynet(24mbit))NÖJD!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sussuke Skrivet augusti 25, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2004 tankade ner en annan sån en gång till en gratis server, men grejen var att det aldrig var någon inne å servern. Kul med ett MMORGP utan människor ;). men om det är lite folk inne på den här server så ger jag det göra ett försök. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soet Skrivet september 6, 2004 Anmäl Share Skrivet september 6, 2004 Eller så tankar man cracken så att man kan lira på en privat server. Men det är ju lagom lagligt. (Dessutom så brukar det vara runt 25 personer online på den servern.) Hummm.. XD det gör inte jag.. umm.. eller jo. gratis juh! :DMycket bra spel för övrigt! Loves it! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaiYem Skrivet september 23, 2004 Anmäl Share Skrivet september 23, 2004 om ni ska lira RO tycker jag ni ska lira på en privat server... finns MASSOR och nästan alla är gratis.. det finns olika rates på olika servrar vilket gör att du lvlar upp olika mycket beroende på vilken server du kör på. (har själv lirat på ca 10st.) orkar inte skriva instruktioner för servar/nerladdningar etc eftersom tråden verkar vara mer eller mindre död.. men om nån vill börja lira o behöver hjälp e d bara o skriva... denna tråd eller pm.. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet september 24, 2004 Anmäl Share Skrivet september 24, 2004 ja ska börja spela om 1 månad typ när ja får bredband. Ja skulle villa ha ett tips på vilken server ja ska joina? ja brukar inte vara så rik för ja spenderar väldigt mycke pengar på annat Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shikamaru Skrivet oktober 26, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2004 Mesa är nog en bra server, vad jag har hört av mina kompisar (som lirar mycke) . ska spela mycke ro på ett lan nästa vecka, på mesa ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet oktober 26, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2004 Nån som vet om en archer börjar med ett djur lr om Hunter gör de? skulle också villa veta magi systemet för class mage? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet november 4, 2004 Anmäl Share Skrivet november 4, 2004 nån som kan en hemsida till en grattis server? skulle behöva de ganska fort Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet november 5, 2004 Anmäl Share Skrivet november 5, 2004 Kolla på www.gamefaqs.com och quick search på ragnarok, där står det character guides och bra skilluppsättningar, jag provade med några characters förut när jag lirade det och jag blev rätt så bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 5, 2004 Anmäl Share Skrivet november 5, 2004 www.clownphobia.com - är en gratis ragnarok server (största priv servern just nu) fast dom har tagit ner downloads för att lägga upp en ny server snart Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 Jag hade det för ett tag sen, men det varså trist och enformigt så jag slutatde spela det efter en månad eller två. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shikamaru Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 nån som vet vart man ska gå och levla en assassin level 60/50 ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 om du klarar dig i clock tower (aldebaran i mitten tornet) så ska du gå där och döda, så kommer du får ungefär 8% av varje (om inte mera). beror på vilken server du spelar på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 Ja jag laddare hem det nu >:( två h kvar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 17, 2004 Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 De va ju as roligt! har knappt spelat en men men. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 18, 2004 Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 Jag håller på att ladda ner från clownphobia, hoppas jag kan spela när jag kommer hem, vill satsa på att bli Alchemist men jag får se.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Nu har jag spelat det i ca 2 dagar och jag bestämde mig för att bli en Lancer, men dem flesta som spelar RO vet nog att man ska bli swordman osv och nu är jag swordman. Om det är någon som spelar på gratis servern clownphobia, så finns jag där ibland som Bass Bruticus :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 ^^ hehe jag heter Doddis på Clownpobhia ^^ Av nån anledning känns det här skita mycket som .Hack//SIGN O.O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 http://www.clownphobia.com/forums/index ... wtopic=259 - om ni är osäkra på vad som är och inte är OK att göra på clownphobia. för ni vill INTE hamna i fängelset för då kommer ni troligtvis inte ut på ett par månader. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 En kort fråga: Om man är swordman tex och köper en Katana sen när man blir en Knight kan man fortsätta att ha Katanan då? inte för att ja kör med katana då.Och hur blir man en Knight,är det att man måste bli en viss level först eller......? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 har för mig att jag posta i någon annan tråd när/hur man blir en knight eller annat jobb. och ja, om ett item börjar med 1-1 jobbet så kan du använda det hela tiden. men din swordman kan inte använda items som det står Crusader, Knight på så länge det inte står swordman också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Ne ok tack då. ;) (vilken level har din gubbe petus) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 86/50 - crusader 84/50 - hunter 70/41 - wizard 54/17 - blacksmith va har du för lvl nu då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg