Krunaldo Skrivet augusti 3, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2004 Det hade jag inte kopplat. Att krunaldo och Grunt känner varandra irl.. Jaja. Var dag lär man sig något nytt.... Lite mer information, vi har känt varande sedan vi var 2 år gamla :). Och vi har dragit varandra in i varandras intressen :). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 4, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2004 Ah, en vän? En sådan saknar jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet augusti 4, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2004 hmmm, krunaldo, jag skulle snarare vilja påstå att jag lagt grunden för dina intressen.... jag minns... Jag köpte dragonball, visade för dig och vips du blev hög på manga och anime.... Jag gjorde improviserat rollspel i mitt rum och köpte senare dod, du köpte eon... Jag är väl helt enkelt bra på hitta tuffa saker.... fast vissa trenderjag startat skall man helst inte tala om.... Det var jag som införlivade pokemon i min klass... skammen är stor. The old days var det.... Jag kommer ihåg tiderna då jag var hemma hos krunaldo och vi lekte krig med mighty max och transformers. Jag kommer ochså speciellt ihåg att krunaldo uppmuntrade mig att spotta på eran soffa. Han sa att man fick göra så hemma hos sig... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg