Solmogen Skrivet augusti 7, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2008 Riktigt kul måste jag säga, men tror det inte kommer att slå Red Alert 2 men men det är ju beta som sagt så vi får se. Någon annan än jag som har tillgång till betan ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 7, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2008 Östasiatisk specialenhet: "Yuriko Omega, a psychic commando that wears a Japanese school uniform." Ja tack. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solmogen Skrivet augusti 7, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2008 Hon är faktiskt riktigt galen =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amathev Skrivet augusti 14, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2008 Östasiatisk specialenhet: "Yuriko Omega, a psychic commando that wears a Japanese school uniform." Ja tack. Kunde ha varit värre... kanske? Jag har hört att ryssarna har plan som skickar ner björnar iklädda i pansar, någon sanning bakom det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg