IJK Skrivet augusti 4, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2008 Gissa vad ni ska skriva ;) Jag skall dit, komer mest lira wow-tcg,magic och titta på alla cosplayare =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet augusti 4, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2008 även om jag tycker konvent är roligt så känns som numer är alla **CONS i Sverige 90% riktade på upp till 25. Slinga in som 30åring är det mest om man har barn där eller har gathering med sina äldre polare...vilket...ja... Fördomsfullt kanske men.. fast kanske man kan låtsas å vara 15 med tofsar och cosplay och det går bra ändå ;) När var uppcon nu igen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet augusti 4, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2008 Vet inte när upcon är men närcon är nu i helgen. Och ppå kattcon som jag var på i helgen var det faktiskt ganska många "äldre" med Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet augusti 4, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2008 konvent är överskattade, man kan ju missa massa anime-releaser! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet augusti 4, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2008 Anime-releaser är överskattade om dom inte hålls på konvent ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
typeZERO Skrivet augusti 4, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2008 Jag, och orange pop(/pirat) café kommer dit. o/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet augusti 4, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2008 sweet =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet augusti 4, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2008 Var hålls närcon? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 5, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2008 Örebro. Skitfarligt där, skojar inte. Stötte på hotfulla typer på stan under två dagar senast jag var på Närcon. Stockholm är ingenting mot Örebro. Stay away soleher! Fast Närcon är väldigt mysigt måste jag säga! <3 Synd bara att jag inte kan närvara. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet augusti 5, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2008 Varför inte?? Ärch så länge man har sin hagelbrakare synlig är örebroare ganska lugna ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet augusti 5, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2008 Örebro. Skitfarligt där, skojar inte. Stötte på hotfulla typer på stan under två dagar senast jag var på Närcon. Stockholm är ingenting mot Örebro. Stay away soleher! Fast Närcon är väldigt mysigt måste jag säga! <3 Synd bara att jag inte kan närvara. Det är nog lugt närcon hålls då inte speciellt nära mig... Sen är jag rätt stor också... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkmaster Skrivet september 29, 2009 Anmäl Share Skrivet september 29, 2009 hej jag undrar när är nästa convent och vart då skulle gärna åka med nån av er ditt eller min anime tjej Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet september 29, 2009 Anmäl Share Skrivet september 29, 2009 hej jag undrar när är nästa convent och vart då skulle gärna åka med nån av er ditt eller min anime tjej Jag vill också ha en anime tjej... ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 29, 2009 Anmäl Share Skrivet september 29, 2009 hej jag undrar när är nästa convent och vart då NärCon, som är baserat i Örebro, har en webbsida: http://narcon.sverok.net/ Det verkar inte vara spikat när (eller om) nästa NärCon är, men då har det ju inte gått så länge sedan det senaste konventet anordnades. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dotboy Skrivet november 16, 2009 Anmäl Share Skrivet november 16, 2009 ---numer är alla **CONS i Sverige 90% riktade på upp till 25.# Å hur tror du det känns att vara 40+ då ? Jo ni ungdåmmar på min tid då fanns dä bare animé på VHS som min kompis hade handlat när han vaur i de däringa fjärran östern. Å nu ska dä va kospley å maidkafeteria å tocken däringa yaoi pöjkar. På min tid fick vi nöja oss mä Kortfångar Sakura å en skvätt saké på lörda kvällarna, de ni ungdommar ! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg