Vanilla Skrivet juli 24, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2004 Jag tycker att det behövs en sektion för att kunna diskutera annan film än japansk. Alternativt en sektion för både japansk och västerländsk. Fixa det nu då... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet juli 24, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2004 Håller med, helt klart (!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet juli 25, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2004 vad skulle det ha här att göra? jag menar, det är ändå anime, manga och annat som relaterar till japan som diskuteras här på forumet, om det skall disuteras andra filmer kan det ju knös in i gott o blandat eller liknande Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vanilla Skrivet juli 25, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juli 25, 2004 Men vem orkar hänga i de sektionerna? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 25, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2004 Orkar? Meningen med Gott och Blandat är ju att dsikutera saker som inte passar in in någon annan kategori. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vanilla Skrivet juli 25, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juli 25, 2004 Orkar? Meningen med Gott och Blandat är ju att dsikutera saker som inte passar in in någon annan kategori. Precis som Lekparken? Jag har aldrig förstått vad skillnaden mellan de två. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 25, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2004 Lekparken är En frizon för att larva sig när man känner sig oseriös, gör så att de andra forum kategorierna slipper spam/onödiga inlägg. Gott och Blandat kan man snacka om allt annat som inte passar in i någon annan kategori på forumet fast med mindre larv än Lekparken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vanilla Skrivet juli 25, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juli 25, 2004 Jag tycker att det verkar vara lika mycket larv på båda ställena. Men det verkar ju bara vara jag som tycker det. Men jag står fast vid att jag vill byta "Japansk Film" till "Allmän Film", eller något i den stilen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet juli 26, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2004 Hmm, man känner att man skulle vilja skriva om andra filmer, och då seriöst, men släpper man spärren så kan vem som helst skriva om the fast and the furious.. och det vill vi ju inte.. nu springer/går/klickar jag mig iväg till övrig japansk film och skriver om en koreansk film jag tycker är helt suverän. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg