Klibbnisse Skrivet juli 30, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2008 Söker väldigt seriös köpar till en påfyllningskod till Halebop kontantkort. Inköpt i julas och aldrig använd på grund av att jag inte äger ett kontantkort från Halebop. Vid köp ger jag koden direkt över nätet och efter att köparen bekräftat att koden fungerat och betalningen är överförd skrotar jag kvittot. Koden bör, om inte Halebop har något bäst-före-datum, fortfarande fungera precis lika bra som ett vanligt kvitto. Jag tar helt emot betalningar med banköverföringar, men det går även att använda paypal om det skulle behövas. Eventuellt kommer jag införskaffa ett bankgironummer senare ifall det skulle locka ;P Så alla Halebop-ägare, hjälp mig att bli av med det här kvittot! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 17, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2008 Klipp och klistrat från DHs forum: Hmm... jag kom nyss på att jag inte orkar fippla med pengar, koden skänkes till den som lyckas lösa följande gåta: Kategorin är: Guider till något långt borta Vad är ett ganska godkänt svar till "How many roads must a man walk down"? Vinnaren får koden, värde 100kr, eventuell vinstskatt betalas av vinnaren (var bara tvungen att ta med det =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 17, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2008 42. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 21, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2008 Nästan Saya... en DH-kille tog den precis före dig... ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 21, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2008 Jäkla sätt. Men jag slipper i alla fall att skaffa Halebopkort. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 22, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2008 Men jag slipper i alla fall att skaffa Halebopkort. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg