Zaphod Skrivet juli 30, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2008 Jag och min sambo har nu suttit ett tag med Resident Evil till Wii, förövrigt ett jäkligt bra spel, och tagit oss till sista bossen. Men stött på problem.. Vi är antagligen n00bs, men seriöst, är det någon son klarat den och kan förklara hur? Vi är ganska kassa på att trycka på rätt knappar när man ska, kan ha något med det att göra.. Men råd och hjälp behövs! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 30, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2008 Nu äger jag varken ett Wii och har inte spelat Umbrella Chronicles, men lite surfande på gamefaqs.com gav detta resultat. Hoppas att det är rätt boss: ^^^^^^^^^^^^^ Death's Door ^^^^^^^^^^^^^ +=================+ | | | Mr. X | | | +=================+ Suggested Weapon: Submachine Gun. Weak Point: Head. Tactic: If you let this guy get out of control, he can hurt you. A LOT. So, the key here is getting him to flinch, because all he does is run at you through the entire fight. However, sometimes he'll stop and slowly walk toward you. Get ready to dodge. Other than that, just shoot at him whenever he charges. He won't flinch until he gets real close, so just let loose with the submachine gun to ensure your safety. Whenever you get the chance, shoot him in the head! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg