Robbana87 Skrivet juli 27, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2008 Kom nyss hem efter konserten....måste säga att det var den bästa konsert/spelning jag någonsin varit på. Vädret var grymt bra, väldigt behagligt när solen väl gått ner. Dom spelade många bra låtar. Och otroligt nog så spelade dom Fear of the dark....så sjukt bra....hela Ullevi sjöng med, så jävla go' stämning. Var det någon annan än jag från Anime.se där? Vad tyckte ni om konserten? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juli 27, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2008 Jag var där, och jag är helnöjd, det slår nog 2005 på Ullevi faktiskt. Jag är så jävla trött så jag orkar inte skriva något mer, men jävligt bra var det iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet juli 27, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet juli 27, 2008 Jag var inte där 2005 men min kompis var det och han tyckte att det slog 2005 med hästlängder :D grymt bra var det iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juli 27, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2008 Tycker iof lite som GP skrivit där, ljudet i början var lite so-so och att låtar som Can I play with madness, Moonchild och The Clairvoyant var de sämre låtarna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juli 27, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2008 Jag var och kollade på Blindside igår. Moshpit all the way! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet juli 27, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet juli 27, 2008 Can I play with madness är ju en av deras bästa låtar och jag tycker att dom spela den bra... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juli 28, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2008 Can I play with madness är ju en av deras bästa låtar och jag tycker att dom spela den bra... haha, och jag tycker den är en av de sämsta : D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet juli 28, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet juli 28, 2008 Hehe...smaken som baken :P Jag hade velat att dom spela Afraid to shoot strangers Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg