flaskis Skrivet juli 12, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2008 Kineser alltså: http://cn.engadget.com/2007/10/13/engad ... irst-shot/ Kortfattat har de gjort en kopia på Wii. Vii-mote inkluderas, men var redo på att rörelsesensorn inte är så precis som på Wii-moten. Men för att kompensera för det säljer dem Vii:n i hela tre olika färger! Vit, ljusblå och rosa! Mer info: http://en.wikipedia.org/wiki/Vii Jag lol:ade Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juli 12, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2008 Kom det inte ut en "Wee" också? Dom är allt ena goa prickar ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 12, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet juli 12, 2008 Haha, snacka om fetmiss av mig. Borde placerat tråden i spelforumet. *flyttar tråden dit* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet juli 12, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2008 Har för mig att det var den här spelmaskinen som var som en nintendo 8bitars, innehållet får typ plats i en sådan spelkasset. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet juli 13, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2008 Och här har ni en recension på Vii'n :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juli 13, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2008 Har redan ett Wii såklart... Som typ alla här hoppas jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 13, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2008 Jag måste sälja mitt Wii för att köpa en Vii! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 13, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet juli 13, 2008 Har redan ett Wii såklart... Som typ alla här hoppas jag. Wii är en medioker maskin med mediokra spel förutom kanske 3-4 titlar. Varför ska man köpa en sån? >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tie Skrivet juli 14, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2008 jag har inte sett en enda konsol med några direkt nya spännande tittlar de närmaste två åren... Men det här verkar ju vara äkta kvalité... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 14, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2008 Vi är en medioker maskin med mediokra spel förutom kanske 3-4 titlar. Ja. Ja, det är ni. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 14, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet juli 14, 2008 Vi är en medioker maskin med mediokra spel förutom kanske 3-4 titlar. Ja. Ja, det är ni. Haha, vafan hur lyckades jag? :D Editerat min post för att fixa felstavningen :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg