flaskis Skrivet juli 12, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2008 Efter att ha fått lite utrymme på en av avathars servrar sen över en månad tillbaks, tog jag mig äntligen tiden att ordna till bloggen och börja skriva. Adressen är http://rori.mecha.se Mer om blogmecket kan ni läsa om där ;) Har bara en post nu, men känner redan att texten bara vill flöda ut ur mig :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet juli 12, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2008 Varför engelska? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juli 12, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2008 Varför engelska? Han vill nå ut till alla vilsna själar där ute i myllret på internet! El International! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 12, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet juli 12, 2008 För jag vet att jag förr eller senare kommer få läsare som inte kan svenska, och då känns det mer rätt att redan från början skriva på engelska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 12, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2008 För jag vet att jag förr eller senare kommer få läsare som inte kan svenska, och då känns det mer rätt att redan från början skriva på engelska. Vad ska du skriva om för att locka internationella läsare (eller för den delen locka läsare som inte känner dig)? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 12, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2008 Varför engelska? Jag gissar på att flaskis vill smälta in i den ännu större mängden engelsmän på nätet, att försöka dölja sig bland oss ynka antalet svenskar är mycket mer ansträngande... <.< Nejdå, alltid roligt med internationella bloggar... även ifall jag inte brukar läsa några speciellt ofta... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 12, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet juli 12, 2008 För jag vet att jag förr eller senare kommer få läsare som inte kan svenska, och då känns det mer rätt att redan från början skriva på engelska. Vad ska du skriva om för att locka internationella läsare (eller för den delen locka läsare som inte känner dig)? Tänkte mer att jag ändå snackar rätt så ofta med ett gäng bloggare som läser varandras bloggar, och jag har alltid varit den i mängden som inte har en blogg, så valet av språk var rätt så självklart för mig. Det är ju inte precis som om vår engelskakunskap i Sverige är dålig ;p Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 12, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2008 Det är ju inte precis som om vår engelskakunskap i Sverige är dålig ;p Kanske inte dålig... ...men inte nödvändigtvis bra. ;) Spoiler Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 12, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet juli 12, 2008 ...men inte nödvändigtvis bra. ;) XD:lol:XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet juli 12, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2008 Jag har haft en blogg sedan 5:e mars på http://largo.mecha.se/ , Men eftersom jag vet att ändå ingen kommer läsa den så har jag inte skrivit något. Pessimist :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet juli 12, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2008 grattis, jag har också en "blog", anime.se heter den sidan. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 12, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2008 grattis, jag har också en "blog", anime.se heter den sidan. :D Har ett vagt minne av den där sidan någonstans... kan dock inte riktigt sätta fingret på det... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg