Dread Skrivet juli 10, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2008 Själv så ska jag börja studera vid blekinge tekniska högskola (BTH) på civilingenjörsutbildningen i spel och programvaruteknik (fick beskedet nyss). Ska bli grymt kul och något jag har sett framemot ett tag nu (ända sedan jag hoppade av civilingenjörsutbildningen i datateknik efter jul). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet juli 10, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2008 Själv så ska jag börja studera vid blekinge tekniska högskola (BTH) på civilingenjörsutbildningen i spel och programvaruteknik (fick beskedet nyss). Ska bli grymt kul och något jag har sett framemot ett tag nu (ända sedan jag hoppade av civilingenjörsutbildningen i datateknik efter jul). Hösten 08 så har jag antagligen börjat jobba som verksamhetskonsult och den här sidan kommer antagligen se helt annorlunda ut ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juli 11, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2008 Till hösten 08 har jag förhoppningsvis fått jobb antingen på Volvo som maskin elektriker eller som installations elektriker på någon firma (förhoppningsvis i stan). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solmogen Skrivet juli 11, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2008 Kommer kanske flytta till Skövde, där jag kommer gå Nätverks- och systemadministration programmet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet juli 11, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2008 Sista året på gymnasiet (Teknik, IT). Kommer bli kul att ha lite lätta ämnen igen eller, nja, förutom Fysik B då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet juli 11, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2008 Min administrativa tjänst på företaget jag jobbar kommer försvinna, så jag är förmodligen tillbaka ute i verkstaden med nya uppgifter. Det är jag glad över eftersom jag känner mig väldigt utnyttjad på min nuvarande avdelning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet juli 11, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2008 Fortsatt plugg i Umeå... men det blir att åka med till Falun under 6 veckor om jag bara kan få plats på sjukhuset! De svara inte på mina samtal så jag kan aldrig få fråga dem om platsen. :S Om någon behöver röntgas så ska ni ta er till Falun under hösten, då kanske ni får träffa mig, och jag kanske får sticka er med en PVK :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juli 11, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2008 Rulla skinn och leva på era skattepengar :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet juli 12, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2008 Pluggar JAPANSKA FUCK YEAAAAAAAAAAAH! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juli 12, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2008 Jobbar/Pluggar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 12, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2008 Ung som jag är har jag fortfarande ett år kvar på gymnasiet, men i stora drag kommer jag förmodligen försöka fixa mig ett extrajobb då pengar är av stort behov i dagsläget... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet juli 12, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2008 Kommer att börja på en 2-årig KY-utbildning som heter Mikrodatorteknik på Göteborgs Tekniska Institut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet juli 12, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2008 Påbörjar andra året på KY Systemteknik, Fiberoptiska nät i Hudiksvall. Fiber till jul och sen fortsättning på CCNP :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet juli 12, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2008 jag har börjat jobba p ett visst stort elbolag som typ ekonom , så det lär fortsätta med det. Och under hösten blir det ännu mera se på anime. Hopaps det blir anime träffar :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juli 13, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2008 Hopaps det blir anime träffar :D Ohja, det hoppas jag också att det blir. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet juli 13, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2008 Till hösten börjar sista året på IT-Media linjen i Karlstad, sen så kommer jag antagligen att fortsätta jobba vid sidan av, eftersom att jag liksom alla andra behöver pengar ;) . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet juli 27, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2008 Det blir väl till att fortsätta jobba som vanligt men mitt jobb tar slut efter September så förhoppningsvis så kommer jag iväg o reser lite då innan jag får tummen ur och skaffar något nytt jobb. Tyvär inte för länge för det finns ju fortf hyra o sånt som ska betalas även om man är på resande fot =( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg