flaskis Skrivet juli 25, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2008 Aldrig att jag åker med er. Vem har bjudit in dig? Nejuste Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PiKaZ Skrivet juli 26, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2008 Heh, missade en av de enklaste frågorna... Ungefär vart ligger ön någonstans? Bland de flesta andra öar i söder eller bredvid "fastlandet"? hehe ok ^^ Nånstans vid fastlandet skulle jag ha för mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet november 29, 2008 Anmäl Share Skrivet november 29, 2008 Hur har det egentligen blivit med den här gruppresan nu har jag iofs inte läst igenom hela tråden men jag skulle vilja anmäla mitt intresse iaf. Jag brukar inte posta så mkt här e mest en läsare av sidan men jag har länge velat åka till japan och har samma problem som OP att jag inte har någon att åka med. Så jag kan tänka mig bli lite mer aktiv så ni får en bild av mig om jag kan få åka med på det viset :D Eller det är för sent att anmäla sig eller det är bara utvalda personer som får följa med? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet november 29, 2008 Anmäl Share Skrivet november 29, 2008 Jag skall till Japan nu i Mars men en kompis, men planerar även att åka iväg senare 2009 igen. Om det fortfarande är aktuellt med en gruppresa så är även jag intresserad! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slajmost Skrivet november 30, 2008 Anmäl Share Skrivet november 30, 2008 Gah skulle verkligen velat dra till japan. Ifall nu ekonomin och ålder var för låg.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet december 4, 2008 Anmäl Share Skrivet december 4, 2008 Gah skulle verkligen velat dra till japan. Ifall nu ekonomin och ålder var för låg..Jupp, ekonomin är alltid ett problem. Åldern är det dock inte, bara sällskapet hehe. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet december 4, 2008 Anmäl Share Skrivet december 4, 2008 Ni sponsrar min biljett va? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 4, 2008 Anmäl Share Skrivet december 4, 2008 Oj hur har jag missat denhär tråden? Um. Kan man untytja erbjudandet att bli sponsrad om jag aggerar maskot, utklädd till Nayuki? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet december 4, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet december 4, 2008 Kan meddela att en Japanresa för min del under nästa år beror helt och hållet på hur börsen svänger. När jag redan har förlorat 35-40 tusen så känns det inte direkt läge att lägga ytterligare 30 tusen på en resa :(. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 4, 2008 Anmäl Share Skrivet december 4, 2008 Även jag skall dit nästa år, dock verkar det osäkert om det blir på våren eller sommaren, skall dit för att bosätta mig i arkadhallarna en månad typ :3 Lär väll bli en del shoppande och så också men fokus på att spela Virtua Fighter 5 R och Street Fighter IV iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet december 4, 2008 Anmäl Share Skrivet december 4, 2008 Tänk på hur börsen ligger när ni åker bara. Som det ser ut nu måste man nästan åka hem - allt är galet dyrt jämfört mot ett halvår sedan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet december 4, 2008 Anmäl Share Skrivet december 4, 2008 Tänk på hur börsen ligger när ni åker bara. Som det ser ut nu måste man nästan åka hem - allt är galet dyrt jämfört mot ett halvår sedan. Det är lugnt, man betalar alla i natura! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet december 5, 2008 Anmäl Share Skrivet december 5, 2008 Kan meddela att en Japanresa för min del under nästa år beror helt och hållet på hur börsen svänger. När jag redan har förlorat 35-40 tusen så känns det inte direkt läge att lägga ytterligare 30 tusen på en resa :(.Word! Jag har i år förlorat ca 60k på börsen. Jag hatar det, men det spelar ingen roll... Jag har varit i Japan en gång och jag håller på att dö av längtan att dra dit igen så jag är praktiskt taget redan på väg. Har ju ändå cirka 50 papp att utnyttja så om jag är smart kan jag nog ha en cirka 100 i ficken ändå innan det är dags att åka. Synd dock att priserna blivit högre... men vem bryr sig... man får väl överleva ändå =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet december 5, 2008 Anmäl Share Skrivet december 5, 2008 Vilka är på att ragga brudar i Shibuya när ni kommer hit då? Bara hojta till isf :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet december 5, 2008 Anmäl Share Skrivet december 5, 2008 Vilka är på att ragga brudar i Shibuya när ni kommer hit då? Bara hojta till isf :D Jag bangar inte, är jueh singel nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 5, 2008 Anmäl Share Skrivet december 5, 2008 Jag bangar nog på resa för att banga brudar i år. Ser jävligt mörkt ut, ekonomiskt. (-_-) Det mesta jag kan se fram emot är att hälsa på brorsan i Göteborg. Men eh, tråden har "2010" i namnet, så det... det ska nog bli bra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 5, 2008 Anmäl Share Skrivet december 5, 2008 Vilka är på att ragga brudar i Shibuya när ni kommer hit då? Bara hojta till isf :D Alltid! ska bara ta sig dit... :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet december 6, 2008 Anmäl Share Skrivet december 6, 2008 Vilka är på att ragga brudar i Shibuya när ni kommer hit då? Bara hojta till isf :DSure, why not? Du bodde i Japan right? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet december 6, 2008 Anmäl Share Skrivet december 6, 2008 Det var värst vad det blev fart i den här tråden nu igen då blev det någonsin någon resa planerad eller det har alltid bara varit spekulationer i om det går att orda ihop en? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haritsuke Skrivet december 6, 2008 Anmäl Share Skrivet december 6, 2008 Jag har haft mina planer på att åka dit under vår perioden och stanna i ett par veckor, man vill väl dock se nästan allt som det finns att se även om de e massor av saker! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet december 8, 2008 Anmäl Share Skrivet december 8, 2008 Det var värst vad det blev fart i den här tråden nu igen då blev det någonsin någon resa planerad eller det har alltid bara varit spekulationer i om det går att orda ihop en?Heh, jag har typ redan beställt mina biljetter. Det är väl inte riktigt en gruppresa för mig, men jag och en kompis bestämde redan tidigt i höstas att vi skulle fara dit 2009. Och nu när jag blivit rik så blir det nog två resor 09. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
valderman Skrivet december 8, 2008 Anmäl Share Skrivet december 8, 2008 Tänk på hur börsen ligger när ni åker bara. Som det ser ut nu måste man nästan åka hem - allt är galet dyrt jämfört mot ett halvår sedan.Hur mycket har priserna gått upp sedan i somras? Jag hör att alla säger det, men ingen vill tala om hur mycket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet december 8, 2008 Anmäl Share Skrivet december 8, 2008 25-30% kanske. Min hyra har iaf stigit med ca 2000kr pga växelkursen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet december 8, 2008 Anmäl Share Skrivet december 8, 2008 25-30% kanske. Min hyra har iaf stigit med ca 2000kr pga växelkursen. Låter hemskt. Eller, det låter fruktansvärt hemskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
valderman Skrivet december 9, 2008 Anmäl Share Skrivet december 9, 2008 25-30% kanske. Min hyra har iaf stigit med ca 2000kr pga växelkursen.Aj. Hur mycket om man inte räknar in kronans prekära läge? (Dvs. hur många yen dyrare har saker och ting blivit?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg